کاغذ دیواری یکی از وسایل پرکاربرد در صنعت تزئین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در گذشته کاغذهای دیواری را نازک و غیر قابل شستشو می ساختند ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانستند با استفاده از دستگاه های متنوع و پیشرفته انواع کاغذ دیواری مقاوم تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. نصب انواع کاغذ دیواری با استفاده از چسب مخصوص صورت می گیرد.  

فروشگاه دکور آفیس متناسب با نیاز بازار و سلایق مختلف مشتریان توانسته است، امکان خرید انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را در طرح و سبک های مختلف فراهم سازند.

فروش کاغذ دیواری pvc

همانطور که گفته شد، فروش کاغذ دیواری pvc مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است چون این نوع کاغذ دیواری قابل شستشو می باشد و از استحکام بالایی در برابر پارگی و خط و خش دارد. به طور کلی استفاده از روکش پی وی سی یا وینیل کلراید امکان شستشوی رویۀ کاغذ دیواری را امکان پذیر می سازد. چند سال اخیر عموم مردم طرفدار خرید کاغذ دیواری قابل شستشو هستند که بتوانند به سهولت لکه های بوجود آمده بر روی سطح کاغذ دیواری را با دستمال مرطوب تمیز نمود.

قیمت فروش کاغذ دیواری ساده به جنس کاغذ و طرح آن بستگی دارد. در حال حاضر می توان در سطح بازار فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری گل برجسته و غیره را در طرح های متنوع، شکیل و امروزی مشاهده نمود.

از مهمترین ویژگی های ظاهری کاغذ دیواری می توان به طرح تکراری چاپ شده بر روی آن اشاره نمود. البته کاغذ دیواری بافت دار و ساده نیز طرح خاص خود را دارد و با اینکه از طرح ساده الگو گرفته شده اند، زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد.

اگر علاقه مند به خرید اینترنتی کاغذ دیواری در طرح های مختلف و یا سفارشی می باشید، می توانید پس از مشاهدۀ فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را انتخاب نموده و سپس با قیمت ارزان و کیفیت بالا سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()