ساینا یکی از خودروهای تولید کمپانی سایپا است که با قیمت مناسب و همچنین ظاهری زیبا عرضه شده است. خودروی ساینا یکی از محصولات کمپانی سایپا بوده و قیمت بسیار خوبی داشته و به همین جهت این خودرو از پر فروش ترین خودروهای سایپا میباشد. ساینا مشخصات فنی بسیار خوبی دارد و به همین جهت فروش اقساطی ساینا بسیار پررونق میباشد. شرکت‌ هایی هستند که خدمات فروش اقساطی ساینا را ارائه می کنند تا افرادی که نقدی نمی توانند این خودرو را به صورت نقدی تهیه کنند، به صورت اقساطی آن را تهیه کرده و از آن استفاده نمایند.

با توجه به فروش اقساطی ساینا افراد می ‌توانند در اقساط، هزینه خرید را پرداخت نمایند و به همین جهت برای آن ها آسان تر بوده و توانایی پرداخت اقساط را دارند .

از دیگر شرایطی که در فروش اقساطی ساینا در نظر گرفته می شود، تنظیم اقساط است . در واقع مرکز مورد نظر شما اقساط مختلفی را برای فروش اقساطی ساینا و دیگر خودروها در نظر می‌گیرد که در زمان خریداری خودرو باید به تعداد اقساط و مبالغ آن توجه داشته باشید که هم دارای قیمت مناسبی باشد و هم بتوانید این اقساط را به موقع پرداخت نمایید.

شرایط فروش اقساطی ساینا

باید توجه داشته باشید که برخی از شرکت‌ها منفعت طلبانه این شرایط را در نظر می گیرند و برخی از شرکت‌ها نیز به نفع مشتری نیز عمل می نمایند. وجود تنوع شرایط و انعطاف پذیری آن در شرکت های  فروش اقساطی انواع خودرو مانند فرنام خودرو موجب می شود که افراد بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و با توجه به شرایط قدرت تصمیم گیری نمایند. نمایندگی های فروش اقساطی ساینا در زمینه فروش اقساطی ساینا فعالیت دارند اما همه این مراکز برای خرید قابل اعتماد نبوده و باید قبل از خرید بررسی های لازم را انجام دهید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()