پارکت از دیگر انواع کفپوش موجود در بازار محسوب می شود. هر چه بر تکنولوژی و دانش افراد افزوده می شود، همواره در تلاش برای ساخت بهترین محصولات می باشند. به دنبال این جریان، شاهد تولید و عرضۀ انواع پارکت لمینت با ویژگی های متمایز نسبت به پارکت چوبی می باشیم. این نوع پارکت در برابر آب مقاومت بالایی دارد و از جمله کفپوش های مقاوم محسوب می شود.

فروشگاه دکور آفیس بر حسب نیاز بازار داخل توانسته اند امکان خرید انواع پارکت با دوام را با برندهای معتبر خارجی و داخلی تأمین و به مشتریان پیشنهاد دهند. پارکت لمینت باکستر، پارکت دنیز، پارکت سولیل وود، پارکت لمینت فورآل، پارکت لمینت ویلا، پارکت تچرا و ... برخی از برندهای معتبر پارکت هستند که توسط این فروشگاه عرضه می شوند.

فروش پارکت استاندارد

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید و فروش پارکت مطرح می شود، رعایت مسائل کنترل کیفیت استاندارد در ساخت پارکت می باشد. همانطور که می دانید پارکت لمینت و چوبی دو مدل از انواع پارکت محسوب می شوند و هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند و نسبت به یکدیگر تمایز قابل توجهی دارند. استقبال از نسل جدید پارکت به دلیل مقاومت بالایی که نسبت به آب، ساییدگی، ضربه و خش می باشد. علاوه بر آنکه در تنوع بالا طراحی شده و در 5 درجۀ سایش AC1 الی AC5 ساخته می شوند و متناسب با مکان های کم تردد و پر ازدحام با قیمت های متفاوتی خریداری می شوند. نکتۀ مهمی که در رابطه با نصب پارکت وجود دارد، به تنهایی با استفاده از کلیک پارافین خورده به یکدیگر متصل می شوند.

امروزه توسط فروشگاه اینترنتی دکور آفیس امکان خرید پارکت لمینت ضد آب استاندارد با برند و رنگبندی های مختلف متناسب با سلایق متفاوت با قیمت ارزان و همچنین گران وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت دکور آفیس مراجعه نمائید. 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()