فروش ویژه ی اسکیت برقی در هایپرجیم:

اسکیت برقی یک دستگاه برقی می باشد که از آن برای مسیرهای طولانی و یا تفریحات مفرح استفاده می شود. مطمئناً این وسیله برای راه اندازی نیاز به شارژ برق دارد. امروزه انواع مختلفی از این اسکیت وجود دارند و هر کدام دارای آپشن های خاص و قابلیت‌های مشخص هستند. خرید اسکیت برقی را از طریق سایت انجام دهید. 

اسکیت برقی یک سرگرمی بسیار عالی و سالم برای خانواده می باشد، حتی بچه ها می توانند از این وسیله برای رفتن به مسیرهای مختلف مانند مدرسه، کلاس های هنری، خرید کردن و غیره استفاده کنند و به لحاظ ساختار فیزیکی این اسکیت میتوانند در تمامی مسیرها به راحتی تردد کنند. این امر باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می شود، البته از اتلاف وقت نیز جلوگیری خواهد.

انواع اسکیت برقی:

از آنجایی که اسکیت برقی برای به حرکت در آمدن نیاز به سوخت های نفتی ندارد بنابراین این وسیله دوستدار محیط زیست نیز می باشد و چنانچه همه گیر شود، می توان از هوای پاک شهری نیز لذت برد.

در تولید اسکیت برقی ابعاد مختلفی می توان دید، این ابعاد عبارت است از:

اسکیت برقی شش و نیم اینچی

اسکیت برقی ۱۰ اینچی

اسکیت برقی ۸ اینچی.

افراد سالمند و سن بالا می توانند برای استفاده راحتر از این وسیله، از سایز های بزرگ آن استفاده کنند زیرا به راحتی سایز های بزرگ این دستگاه می‌تواند وزن آنها را تحمل کند و برقرار کردن تعادل در سایز های بزرگ اسکیت برقی بسیار راحت تر است.

فروشگاه هایپرجیم یک مرکز خرید اسمارت برد معتبر است که دارای تمامی وسایل ورزشی و تفریحی میباشد. خریداران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه بزرگ مدل های مختلف اسکیت برقی را ببینند و نسبت به نیاز خود یکی از مدلهای آن را از این فروشگاه خریداری کنند

فروشگاه هایپرجیم در نظر دارد نسبت به شرایط کنونی اپیدمی ویروس کرونا در کشور خرید های غیر حضوری و مطمئن را برای خریداران فراهم کند، بنابراین در سایتهای این فروشگاه شما می توانید خرید های خود را انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()