بهترین مدل الپتیکال در هایپرجیم :

الپتیکال نام دیگر اسکی فضای می باشد. الپتیکال در واقعه عملکردی همانند دوچرخه ثابت دارد و با رکاب زدن می توان از آن بهره برد. الپتیکال ها وسیله های ورزشی هستند که می بایست در جای ثابت قرار داشته باشند و سپس از آن ها استفاده کرد. الپتیکال ها از طریق رکاب زدن باعث سرعت در گردش خون ورزشکاران می شود. بنابراین از این وسیله برای چربی سوزی و بهبود سیستم قلبی عروقی نیز استفاده می شود. خرید الپتیکال را از هایپرجیم انجام دهید.

این وسیله دارای مدل های مختلف و سایز های گوناگونی می باشد و طبعاً قیمت های هر کدام با هم متفاوت است. از این وسیله ها میتوان در فضاهای خانگی و باشگاهی استفاده کرد، عموماً در فضای خانگی برای افرادی که مشغله بسیار دارند و فرصت رفتن به باشگاه و مکان های ورزشی را ندارند الپتیکال گزینه ایده آل است و شرایط یک تمرین هوازی را ایجاد می کند. از مزایای این وسیله می توان به بهبود سیستم تنفسی، ارتقاء سیستم قلبی عروقی، چربی سوزی، ارتقاء دادن عضلات پا و میان تنه می توان اشاره کرد.

اهمیت الپتیکال:

در واقع استفاده کردن از این وسیله به هیچ عنوان مستلزم آموزش نمی باشد و فراگیری آن بسیار ساده و ابتدایی است. این وسیله که یک از وسیله امروزی و پیشرفته می باشد توسط ژنراتورهای برقی کار می کند، در ساختار فیزیکی آن پدال وجود دارد و همانند دوچرخه ورزشکاران می توانند آن را به حرکت در آورند.

استفاده از این وسیله به هیچ عنوان آسیب به همراه ندارد و افراد آسیب دیده که مشکلات مفاصل و زانو درد دارند به راحتی می توانند از این وسیله استفاده کنند و حتی مشکلات آنها بهبود پیدا کند.

شما میتوانید برای خرید اسکی فضایی خانگی از فروشگاه هایپرجیم اقدام کنید.

فروشگاه هایپرجیم یکی از بزرگترین مراکزی است که دارای انواع مختلف الپتیکال می باشد، تمامی برند های موجود در این فروشگاه اصل و اورجینال می باشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()