میلگرد استیل در صنایع متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد میلگرد استیل در صنایع غذایی به عنوان هم زن در ساخت برخی از دستگاه ها به کار برده می شوند. علاوه بر آنکه در صنایع مختلف دیگر چون تولیدات نفت و گاز نیز شاهد کاربرد انواع میلگرد استیل با گریدهای مختلف می باشیم. بدین ترتیب فروش میلگرد استیل بر اساس شاخص گرید آلیاژ در دسته بندی های مختلف میلگرد استیل بگیر، میلگرد استیل نگیر، میلگرد استیل نسوز و میلگرد استیل آلیاژی صورت می گیرد.

مرکز استیل راشا در سال 1385 فعالیت مجموعۀ خود را در عرصۀ واردات، تأمین و فروش محصولات استیل استنلس چون انواع میلگرد استیل، پروفیل استیل، لوله های استنلس استیل و غیره آغاز نموده و همچنان ادامه می دهد.

فروش میلگرد استیل استنلس با قیمت ارزان

همانطور که بدان اشاره نمودیم، فروش میلگرد استیل ارزان توسط مراکز معتبر و بزرگ، که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش انواع میلگرد فعالیت دارند و همواره تلاش دارند با قیمت مناسب محصولات موجود خود را عرضه نمایند.

میلگرد دارای شکل گرد تو پر می باشد که دارای قطر مشخصی هستند و از آلیاژهای مختلف ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. امروزه شاهد فروش انواع میلگرد استیل با گریدهای 304، 316، 321، 420 و غیره در ابعاد و وزن متفاوت می باشیم. بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با نوع کالایی که قصد ساخت آن را دارند، می توانند با قیمت مناسب و بررسی دقیق ویژگی های ساختاری که میلگرد استیل استنلس دارند، محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

قیمت خرید میلگرد استیل 420 و.... به فاکتورهای مهم چون وزن، ابعاد و گرید استیل بستگی دارد. البته به نوبۀ خود کشور سازندۀ میلگرد نیز می تواند بر روی تعیین قیمت این محصول تأثیرگذار باشد.

جهت خرید انواع میلگرد استیل نسوز، بگیر، نگیر و غیره می توانید با واحد فروش مرکز استیل راشا مشورت نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات محصولات، با قیمت ارزان سفارش خود را ثبت نمائید.

آدرس : بزرگراه فتح- کیلومتر 4 جاده قدیم کرج- بعد از شیر پاستوریزه- مجتمع تجارت استیل

ایمیل: steelrasha@gmail.com

شماره تماس : 0912867400809912010903

تلفن ثابت: 02166392168

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()