مشاوره ازدواج یک نیاز برای افرادی است که تمایل به تشکیل زندگی دارند. جهت شروع یک زندگی نیاز به درک متقابل طرفین نسبت به یکدیگر است. به عبارتی شناخت کافی نسبت به اخلاق و روحیات و خلق و خوی یکدیگر پیدا کنند. در واقع نوع فرهنگ، مذهب، ویژگی های ظاهری و اخلاقی هر کدام موارد مهمی هستند که برای ازدواج حائز اهمیت است و با مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج می توان نگاهی واقع بینانه نسبت به مسائل پیدا نمود. مرکز مشاوره ازدواج و خانواده و روانشناسی گروه همراه تلاش دارد با راه اندازی این مرکز تخصصی در منطقه سعادت آباد تهران، بتوانند یک گام افراد را در جهت مشاوره درمانی و مشاوره ازدواج هدایت کنند.

مشاوره ازدواج و خانواده

نکتۀ مهمی که مشاوره ازدواج برای طرفین دارد، نگاه حقیقی به مسائل و مشکلات زندگی و اینکه نقاط قوت و ضعف طرفین چیست و چگونه می توانند با آنها روبرو شوند. امروزه تحقیقات فراوانی نشان داده اکثر افرادی که نتوانسته اند به زندگی زناشویی خود ادامه دهند، به دلیل گرفتن تصمیمات کورکورانه و عدم توجه به نقاط ضعف و قوت زوجین بوده است. در واقع تمایلی به درک واقعیت ها نداشته و همواره تلاش در کتمان حقایق داشته اند ولی در نهایت پس از ازدواج مجبور به تحمل این مشکلات شده اند.

به همین دلایل توصیه می کنیم استفاده از خدمات مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا با حقایق زندگی آشنا شده و آنها را نیز مد نظر قرار دهید. چرا که انسان موجود پیچیده ای می باشد و به تنهایی نمی توانید شناخت کامل نسبت به طرف مقابل پیدا کنید ولی یک روانشناس حرفه ای و مجرب متناسب با تجربیاتی که در طول دوران تحصیلات کسب نموده اند، می توانند با ارائه مشاوره ازدواج، افراد را روانکاوی نموده و حقایق موجود در شخصیت افراد را به طور دقیق بازگو کنند.  

جهت مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و یا مشاوره حضوری می توانید با  مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی گروه همراه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

آدرس: تهران، میدان کاج، خیابان سعادت اباد، خیابان شعبانی ( نهم شرقی )پلاک24، طبقه 4، واحد 28

شماره تماس:  021-22383846   -   021-22383568-   021-22389179  -  021-22364869

تلفن همراه:  09361087334

ایمیل: info@drmaryamkhodabakhshi.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()