برش لیزر استیل جهت برش ورق های خام از جنس آلیاژ استیل استنلس با ضخامت های متفاوت صورت می گیرد. همانطور که می دانید کاربرد گستردۀ ورق استیل را می توان در ساخت انواع تجهیزات صنعتی مشاهده نمود. از این رو پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های برش لیزر فلزات توانست تحولی بزرگ در رشد و توسعۀ صنایع مختلف داشته باشد. به دنبال این موضوع مهم، شاهد ارائه خدمات برش لیزر استیل توسط برخی از مراکز معتبر می باشیم.

برش لیزر نیک با تهیۀ دستگاه های مدرن و پیشرفتۀ برش لیزر، توانسته است به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه خدمات برش لیزر استیل و دیگر فلزات در تهران فعالیت خود را آغاز نماید و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به صنایع مختلف باشند.

هزینۀ برش لیزر استیل

هزینۀ برش لیزر استیل به عوامل متعددی چون ضخامت ورق استیل، طرح برش، طرح حکاکی و تعداد ورق های استیل بستگی دارد. از این رو صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که از آلیاژ استیل استنلس استفاده می کنند، می توانند از خدمات مراکز برش لیزر استیل جهت برش ورق های خام مطابق با طرح مورد نظر خود، بهره گیرند.

در گذشته های دور برش ورق های فولادی بسیار زمانبر بود و نیاز به استفاده از نیروی کار توانمند بود که قادر به اجرای این کار مطابق با طرح باشند. در حال حاضر با بهره گیری از امکانات پیشرفتۀ دستگاه های برش لیزر می توان هر گونه طرح حکاکی و همچنین برش لیزر را بر روی فلزات از جمله استیل پیاده سازی نمود. سفارش خدمات برش لیزر استیل تأثیر بسزایی در صرفه جویی زمان و هزینه های مصرفی در کنار استخدام نیروی انسانی داشته است. به دنبال این موضوع مهم، توانسته اند با حداقل هزینه، محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند.

مجموعۀ برش لیزر نیک با پشتکار فراوان و همچنین استفاده از اپراتورهای مجرب در کنار دستگاه های پیشرفته برش لیزر، قادر به اجرای انواع سفارشات اجرای برش لیزر استیل و دیگر فلزات رایج در سطح کشور می باشند. 

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()