لوله استیل به شکل پروفیل های استوانه ای تو خالی با جنس استیل استنلس ساخته می شوند. جهت ساخت لوله های استیل که دارای خاصیت ضد خوردگی باشند، تلاش می شود درصد عنصر نیکل به کار رفته در ساخت استیل بیشتر باشد. بدین ترتیب این نوع لوله های استیل استنلس در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند و می توان جهت راه اندازی خط لوله آب و فاضلاب، گاز رسانی، پالایشگاه های نفت و گاز و غیره استفاده نمود. به طور کلی صنایع مختلفی جهت راه اندازی سیستم تأسیسات و همچنین خطوط تولید، نیاز به خرید لوله استیل با ضخامت و گریدهای مختلف می باشند.

تجارت استیل راد با سال ها فعالیت مداوم، توانسته به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و بزرگ در حوزۀ واردات و عرضۀ محصولات خام استیل استنلس چون لوله استیل، اتصالات استنلس استیل، شیرآلات استنلس استیل و غیره در سطح کشور به فعالیت خود ادامه دهند.

خرید لوله استیل و کاربرد آن

خرید لوله استیل و  خرید اتصالات استنلس استیل در اندازه های مختلف بر اساس قطر و ضخامت صورت می گیرد که تأثیر مستقیم بر روی وزن این محصول دارد. از مهمترین ویژگی های لوله استیل استنلس می توان به داشتن خاصیت ضد خوردگی، داشتن سطح صیقلی و صاف، مقاومت بالا در برابر دمای بالا و پایین و غیره اشاره نمود.

از کاربردهای گستردۀ لوله استیل می توان به راه اندازی سیستم های آب رسانی، تصفیه آب و فاضلاب، ساخت نرده استیل و راه پله استیل، کارخانجات تولید دارو، صنعت مواد غذایی، صنایع تولید مواد شیمیایی و لوازم بهداشتی، پالایشگاه های نفت و گاز و ... اشاره نمود.

بدین ترتیب صنایع مختلف متناسب با نوع کارایی که مد نظر دارند، اقدام به خرید لوله استیل با گرید و ضخامت های مختلف از طریق مجموعۀ تجارت استیل راد با قیمت ارزان و متعارف می نمایند.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()