کمد لباس به عنوان یکی از لوازم چوبی خانگی محسوب می شود. خوشبختانه با گذشت زمان و استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی تجهیزات دکوراسیون داخلی، شاهد فروش کمد لباس در طرح های متنوع و شکیل می باشیم. هر کدام از آنها نسبت به مدل های قدیمی زیباتر و کاربردی تر می باشند. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های مدل های جدید کمد لباس خواهیم پرداخت.

فروشگاه بهسازان چوب به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و فروش تجهیزات چوبی خانگی و اداری فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه جهت تکمیل محصولاتی که عرضه می کند، توانسته موفق به عرضۀ انواع کمد لباس در طرح های امروزی و جدید با قیمت ارزان و متریال با کیفیت در تهران و شهرستان ها گردند.

خرید انواع کمد لباس

امروزه توانسته اند بر تنوع مدل های کمد لباس بیفزایند و نسبت به گذشته کارایی اینگونه تجهیزات خانگی افزایش یافته و از نظر ظاهری نیز جذابیت بیشتری داشته باشند. فروش کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی را در سطح بازار لوازم چوبی خانگی می توان مشاهده نمود.

کمد لباس درب لولایی همان کمدهای لباس قدیمی هستند که با طرح های مدرن و امروزی ساخته شده و به بازار مصرف عرضه می شوند. افزودن آینه بر روی درب کمد لباس و یا قرار دادن شیشه بر روی درب و در نظر گرفتن کشو در کنار باکس جادار جهت قرار دادن لباس مجلسی و یا مانتو با ارتفاع بلند طرح های متنوعی هستند که برای ساخت کمد لباس در نظر گرفته می شوند.

البته فروش کمد لباس ریلی بیش از لولایی طرفدار دارد چون نیاز به باز کردن درب به سمت خارج از کمد نیست و بدین وسیله فضای زیادی را اشغال نمی کند و راحت تر می توان درب کمد را باز و بسته نمود.

جهت خرید بروزترین مدل های کمد لباس و خرید تخت دو نفره می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید و پس از بررسی مشخصات فنی و قیمت محصولات، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و در زمان مقرر محصول خریداری شده را در محل تحویل بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()