صندلی راک به عنوان یکی از صندلی هایی است که علاقه مندان زیادی در سطح جهان دارد چون خاطرات خوشی را برای افراد یادآوری می کند. در واقع صندلی راک یا صندلی گهواره ای را مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها استفاده می نمودند و در مقابل شومینه و یا ایوان منزل بر روی آن می نشستند و برای فرزندان خود داستان و یا خاطرات خوشی را بازگو می کردند. از این رو با فروش صندلی راک توسط برخی از فروشگاه های عرضۀ تجهیزات چوبی خانگی روبرو می باشیم.

فروشگاه بهسازان چوب نیز به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ تولید و پخش تجهیزات دکوراسیون چوبی فعالیت خود را آغاز نموده است. همواره تلاش دارد بر تنوع محصولاتی که عرضه می کنند، بیفزایند و بدین وسیله امکان خرید انواع صندلی راک را برای علاقه مندان این محصول فراهم نموده است.

خرید صندلی راک مکانیزم دار

امروزه تولید کنندگان تجهیزات چوبی تلاش نمودند با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته بتوانند محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند. به دنبال این موضوع مهم شاهد عرضۀ انواع صندلی راک مکانیزم دار در سطح بازار می باشیم.

از جمله مشخصات فنی صندلی های راک معمول می توان به استفاده از چوب راش اشاره نمود که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. جنس کفی صندلی معمولاً از اسفنج مرغوب استفاده می شود و جهت ساخت پشتی از جنس ویسکوز با الیاف مرغوب بهره گرفته می شود. امروزه فروش صندلی راک در طرح های متنوعی صورت می گیرد و علاقه مندان به خرید این کالا همواره در تلاش هستند که بتوانند کالاهای با کیفیت و مقاوم تری را تهیه نمایند.

اگر قصد خرید مبل اداری و صندلی راک را دارید، به شما وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را پیشنهاد می کنم. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش لوازم چوبی فعالیت دارد و همواره در تلاش برای ارائه محصولات متنوع و با کیفیت متناسب با سلایق مختلف در سطح کشور می باشند. علاوه بر آنکه امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نموده است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()