ویدئو پروژکتور جزء یکی از دستگاه های متعلق به سیستم های تصویری می باشد. جهت خرید ویدئو پروژکتور، توجه به قابلیت های دستگاه و نوع کاربردی که مد نظر دارید، موارد مهم و حائز اهمیت به شمار می روند. سالن های اجتماعات، اتاق های کنفرانس، سالن های همایش، مؤسسات آموزشی و فرهنگی، اتاق های فکر و ... برخی از موارد کاربرد دستگاه های ویدئو پروژکتور محسوب می شوند.

فروشگاه نیزار کالا به صورت حرفه ای فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و ساخت دستگاه های پروژکتور در تهران آغاز نموده است و با گذشت زمان و کسب تجربیات متعدد توانسته اند موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت های پیشرفته شوند.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار حرفه ای

ویدئو پروژکتور به عنوان دستگاهی است که افراد مختلف می توانند از مزایای این دستگاه جهت ایجاد سینمای خانگی استفاده نمایند. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار موجب شده تا دیگر نیاز به استفاده از کابل جهت اتصال دستگاه ها به یکدیگر نباشند. بدین ترتیب نیاز نیست نگران محل قرارگیری دستگاه پروژکتور باشیم چون بهره گیری از چنین دستگاه هایی می تواند به افراد کمک کند که بتوانند در مدت زمان اندک یک سیستم پخش تصویری فراهم سازند.

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته دستگاه های ویدئو پروژکتور افراد راحت تر می توانند تنظیمات منوی دستگاه را انجام داده و امکان نمایش تصاویر را در ابعاد بزرگ و رزولوشن بالا برای مشتریان فراهم نموده است. فروش ویدئو پروژکتور قابل حمل که از ابعاد کوچکتر برخوردار باشد، باعث می گردد تا بتوان از آن در هر موقعیت مکانی و زمانی استفاده نمود. قیمت ویدئو پروژکتور به قابلیت های دستگاه بستگی دارد و متناسب با نیازی که دارید، می توانید دستگاه پروژکتور مورد نظر خود را تهیه نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور مانند فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار در تهران فعالیت می کند و توانسته اند امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری محصولات را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم سازند.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()