خرید ویدئو پروژکتور جیبی 

با توجه به نوع کارایی که دستگاه های پروژکتور جهت پخش تصاویر دارند، بیش از گذشته خرید ویدئو پروژکتور مورد توجه مؤسسات آموزشی، شرکت ها، مجموعه های برگزار کنندۀ همایش ها و غیره قرار گرفته است. بدین ترتیب تولیدکنندگان ویدئو پروژکتور تلاش نمودند بر تنوع مدل، ارتقاء کیفیت تصاویر و همچنین کاهش ابعاد و وزن آن تمرکز داشته باشند.

در همین راستا شاهد فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار در سطح کشور می باشیم. مدل های جدید ویدئو پروکتور از ابعاد کوچکتر برخوردار هستند، که این مسئله موجب حمل و نقل آسان دستگاه توسط افراد می شود. بدین ترتیب کاربرد دستگاه در مکان های مختلف برای افراد امکان پذیر می باشد. قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس امکانات و قابلیت هایی که دستگاه دارد، مشخص می شود. ویدئو پروژکتور به عنوان وسیلۀ الکترونیکی است که قادر به اتصال به منابع دیجیتالی و سپس نمایش داده های صوتی و تصویری بر روی پرده نمایشگر می باشد. طراحی دستگاه پروژکتور به نحوی است که همچون دوربین معکوس عمل می کند. در واقع تابش سیگنال های دادۀ دیجیتالی را به صورت پرتو نور از طریق لنز به خروجی ارسال می کند. بدین ترتیب داده ها در ابعاد بزرگ نمایش داده می شود.

فروشگاه نیزار کالا با تلاش فراوان توانسته به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و عرضۀ دستگاه های  ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و پس از سال ها فعالیت، بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزایند و بدین ترتیب امکان خرید انواع ویدئو پروژکتور را در مدل های متنوع برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازند. اگر قصد خرید مینی ویدئو پروژکتور با وضوح تصویر بالا مانند خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 دارید، می توانید از سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا دیدن فرمائید و پس از بررسی تمام مشخصات، محصول مورد نظر خود را با تخفیفات شگفت انگیز خریداری کنید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 156
نمایش همه
علاقه مندی ها ()