ویدئو پروژکتور به عنوان دستگاهی است که امکان استفاده از آن در محیط های عمومی و همچنین خانگی نیز وجود دارد. دیتا پروژکتور، پروجکشن و مدیا پروژکتور از جمله اسامی مختلف این دستگاه به شمار می روند. پروژکتور به عنوان یکی از تجهیزات اصلی است که به عنوان سیستم های تصویری دیجیتالی محسوب می شوند. خرید ویدئو پروژکتور به منظور برگزاری جلسات در سالن های همایش، محیط های آموزشی، راه اندازی جلسات فکر و بازاریابی، محیط های فرهنگی و فرهنگسراها صورت می گیرد. از این رو افراد مختلف می توانند از این امکانات جهت ارائه مطالب علمی و آموزشی مورد نظر خود استفاده نمایند.

فروشگاه نیزار کالا با جمع آوری افراد فنی مجرب و متخصص توانسته اند امکان طراحی و تولید ویدئو پروژکتور را در مدل های جدید با فناوری پیشرفته نمایند. در نتیجۀ این اتفاق امکان خرید ویدئو پروژکتور پرتابل با قابلیت های پیشرفته را برای مشتریان فراهم سازند.

قیمت ویدئو پروژکتور

قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود که می توان به مشخصات فنی بدنه چون ابعاد، وزن، نوع لنز، نوع لامپ، طول عمر لامپ در حالت عادی و یا اکو، وضوح تصویر، سطح کنتراست، شدت روشنایی، نسبت تصویر، قابلیت پخش مستقیم، سایز نمایشگر، حد فاصل پرده تا دستگاه، نوع پورت های ورودی و خروجی، میزان مصرف برق و ... اشاره نمود. در صورت نیاز به خرید ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان می توانید به صورت مستقیم از طریق مجموعه های تولید کنندۀ دستگاه های پروژکتور تهیه نمائید. برای تماشای ویدئوهای آموزشی مرتبط با نحوۀ استفاده از دستگاه های ویدئو پروژکتور می توانید از طریق نیزار کالا اقدام نمائید.

نیزار کالا به منظور جلب رضایت مشتریان توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، امکان خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار  را با قیمت ارزان فراهم نموده است. بدین ترتیب متناسب با توان مالی می توانید پروژکتور مورد نظر خود را تهیه نمائید.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 141
نمایش همه
علاقه مندی ها ()