نایلون استرچ از جمله نایلون های پرکاربرد در صنعت و همچنین مصارف خانگی است. البته از نظر ابعاد و ضخامت متفاوت از یکدیگر تولید می شوند. در این مقاله قصد داریم به برخی از خواص و کاربردهای گستردۀ نایلون استرچ بپردازیم. با داشتن آگاهی کامل، اقدام به خرید نایلون استرچ با ضخامت و ابعاد مناسب نمائید. نوع بسته بندی تأثیر مستقیم بر کیفیت و ماندگاری اقلام خواهد داشت. بدین ترتیب متناسب با نوع کالاها می توانید مناسب ترین نایلون را انتخاب نمائید.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید و فروش نایلون های صنعتی مانند فروش نایلون استرچ فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است. نایلون استراچ، نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ و ... برخی از انواع پلاستیک رایج و پرکابرد در صنایع مختلف به شمار می رود.

ویژگی های نایلون استرچ

همانطور که می دانید، بارزترین ویژگی نایلون استرچ مربوط به حالت چسبندگی این نوع پلاستیک می باشد. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند جهت بسته بندی کالاها همراه با پالت به صورت مکانیزه و یا دستی از مزایای پلاستیک فیلم استرچ استفاده نمایند. استفاده از این راهکار جهت بسته بندی اقلام، می تواند موجب صرفه جویی مالی و همچنین صرفه جویی در زمان گردد. از این رو برخی از مجموعه های صنعتی که حجم زیادی از کالاها را در طول روز تولید می کنند، می توانند از مزایای پلاستیک استرچ استفاده نمایند.

جهت تولید نایلون استرچ از دستگاه های مخصوص و مواد اولیۀ مرغوب استفاده می شود. هر چه کیفیت این نوع نایلون بیشتر باشد، سطح چسبندگی آن بیشتر خواهد بود و بدین وسیله حفظ و نگهداری محصولات بسته بندی شده بهتر صورت می گیرد.

اگر نیاز به تأمین نایلون بسته بندی مناسب برای محصولات مواد غذایی، مسنوجات، کالاهای آرایشی و بهداشتی و غیره دارید، می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعه به دلیل تخصص در حوزۀ تولید لفاف های بسته بندی، قادر به فروش نایلون عریض و نایلون استرچ با ضخامت های مختلف و قیمت ارزان می باشند.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()