لاستیک بنز از مواد اولیۀ با کیفیت کامپوزیتی و پلیمری ساخته شده اند. تایرهایی که جهت تجهیز خودروهای بنز مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از کیفیت بالا برخوردار بوده و دارای قابلیت ران فلت می باشند. این نوع تایرها به دلیل داشتن عملکرد عالی جهت استفاده از خودروهای بنز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش لاستیک بنز با مشخصات فنی مختلف در سطح بازار صورت می گیرد. لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک نانکن و لاستیک کنتیننتال از جمله برندهای معتبر جهت استفاده برای لاستیک خودروهای بنز می باشند.  

اگر علاقه مند به خرید لاستیک بنز می باشید، می توانید از طریق فروشگاه لاستیک چرخ و یدک اقدام نمائید. مجموعۀ چرخ و یدک به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش تایر با برندهای معتبر خارجی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.  

نکات مهم خرید لاستیک بنز

هنگام خرید لاستیک مرسدس بنز در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی نیز در کنار مشخصات فنی تایر حائز اهمیت است چون لاستیک ها قابلیت چسبندگی لازم با سطح جاده را در سرعت بالا و هنگام ترمزگیری داشته باشند. در حال حاضر امکان خرید لاستیک زمستانی بنز، لاستیک چهار فصل بنز و همچنین لاستیک تابستانی بنز برای مالکین خودروهای مرسدس بنز فراهم می باشد.

افرادی که در مناطق سردسیر و کوهستانی فعالیت می کنند، خرید لاستیک فصلی بنز می تواند عملکرد بهتری برای کنترل پذیری فرمان خودرو داشته باشند.

قیمت فروش لاستیک بنز علاوه بر برند به فاکتورهای متعددی چون شاخص بار، امتیاز سرعت، نوع آج تایر، میزان مقاومت غلتکی تایر از نظر صرفۀ اقتصادی، میزان بارگذاری، سرعت بندی و قدرت موتور خودرو، میزان مقاومت و استحکام تایر در برابر شرایط آب و هوای بارانی و جاده های خیس بستگی دارد. بدین ترتیب پیش از اقدام به خرید لاستیک بنز توصیه می کنیم که تمام جوانب مرتبط با مشخصات فنی تایر را مد نظر داشته باشید.

جهت خرید لاستیک بنز با کیفیت عالی و قیمت ارزان به صورت اینترنتی و همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()