قرص لاغری الفا اسلیم یکی دیگر از مکمل های لاغری است که در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته می شود. نحوۀ عملکرد این نوع قرص لاغری به نحوی است که با افزایش سوخت ساز بدن، شرایط مناسبی را جهت سوزاندن چربی های اضافه فراهم می سازد. امروزه خیلی از افراد متأسفانه با اضافه وزن روبرو هستند و این مسئله افراد را با بیماری های قلبی و عروقی، کبد چرب و عدم اعتماد به نفس و غیره روبر ساخته است. بدین ترتیب این افراد جهت دست یافتن به تناسب ایده آل خود، از روش های مختلف جهت تسریع بخشیدن به فرآیند چربی سوزی استفاده می کنند و  خرید قرص لاغری الفا اسلیم می تواند بسیار کاربردی باشد.  

ترکیبات اصلی قرص لاغری آلفا اسلیم و خواص آن

ترکیبات اصلی قرص لاغری الفا اسلیم عبارتند از عصاره قهوه سبز، گلیسین، ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب، عطاره تخم کتان، کافئین، عصاره گیاه گارسینیا، عصاره گیاه گزانتین و ... می باشد. هر کدام از این عصاره های گیاهی دارای یک سری خواص ویژه هستند که ترکیب آنها با یکدیگر می تواند مکمل قوی جهت چربی سوزی بدن بوجود آورد.

پژوا دارو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزه های فروش داروهای گیاهی مانن فروش قرص لاغری بلک اسلیم فعالیت می کند. این مجموعه همواره در تلاش است متناسب با نیاز جامعه بهترین محصولات لاغری استاندارد را تهیه و توزیه می نماید.

به عنوان مثال عصاره گیاه گارسینیا تأثیر قابل توجهی بر کاهش قند خون، کاهش اشتها و جلوگیری از تبدیل قند و کربوهیدارت اضافه به چربی می شود. این در حالی است که عصاره تخم کتان جهت کاهش جذب کلسترول و گلوکز بدن، پاکسازی دستگاه گوارش، تنظیم فعالیت های سیستم گوارشی در زمینۀ هضم و دفع، داشتن خواص آنتی اکسیدان و ضد سرطان و غیره می باشد. از این رو میزان دوز هر کدام از عصاره های گیاهی به طور دقیق اندازه گیری و با یکدیگر ترکیب می شوند، تا عملکرد درست داشته باشد.

 

فروشگاه پژوا دارو 

 شماره تماس : 09226325105

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()