کاغذ دیواری سه بعدی نوعی دیوارپوش است که از آن برای ایجاد تغییر در دکوراسیون استفاده می شود. با استفاده از دیوارپوش می توانید سطوح دیوار را از یکنواختی خارج نموده و متناسب با وسایل دکوراتیو و ترکیب رنگی تجهیزات دکوراسیون داخلی اتاق و سالن پذیرایی، به بهترین شکل تزئین نمائید. امروزه همچون گذشته عموم مردم علاقه مند به ایجاد تغییر در محل زندگی و کسب و کار خود هستند چون بدین وسیله می توانند حال و هوای خاصی به دکوراسیون ببخشند. البته خرید کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری ساده بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون ساختمان به شمار می رود. این مجموعه بر حسب نیاز بازار محصولات متنوعی را تهیه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و امکان تبدیل تصاویر به کاغذ دیواری، در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودک برای والدین فراهم می باشد. فناوری ماشین آلات چاپ نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و تولید کنندگان محصولات دیوارپوش همواره در صدد هستند بر تنوع محصولاتی که عرضه می کنند، افزوده و رضایت مندی مصرف کنندگان را بیش از گذشت بهبود ببخشند. نصب کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو و با دوام در طرح های فانتزی و کودکانه در فضای اتاق کودک، می تواند باعث کنجکاوی و خلاقیت کودکان شود.

جهت خرید پوستر دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری انواع گل سه بعدی می توانید از نظر اعضای خانواده نیز استفاده نموده و مناسب ترین دیوارپوش را جهت تزئین نمای اتاق های مختلف بر روی دیوار نصب نمائید.

اگر قصد نوسازی ساختمان دارد و یا از حالت یکنواختی محیط منزل خسته شده اید، می توانید با کمترین هزینه از تجهیزات دکوراسیون داخلی که توسط فروشگاه اینترنتی دکور آفیس عرضه می شوند، بهره گیرید. 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()