کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان یکی دیگر از اقلامی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این محصولات دیوارپوش می توان تغییرات قابل توجهی در نمای داخلی ساختمان به وجود آورد. عموم افراد جهت انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر محصولات دیوارپوش و کفپوش فاکتورهای متعددی را در نظر می گیرند که بتوانند بهترین محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایند.

فروشگاه دکور آفیس دارای چندین سال سابقۀ فروش در حوزۀ لوازم طراحی دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در صدد ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب به مشتریان می باشند.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی و ویژگی آن

جهت خرید کاغد دیواری سه بعدی توجه به جنس کاغذ، قابل شستشو بودن، داشتن تنوع طرح، قیمت ارزان، سهولت در نصب، داشتن طول عمر بالا و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید لازم و ضروری است. بدین ترتیب می توانید متناسب با نمای دکوراسیون و سلیقه شخصی مناسب ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی را تهیه نموده و جلوه خاصی به فضای اتاق نشیمن ببخشید. در نظر گرفتن هارمونی رنگ های کاغذ دیواری و تجهیزات دکوراسیون در انتخاب طرح پوستر دیواری سه بعدی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نیاز به ذکر است که قیمت کاغذ دیواری سه بعدی بر مدل و کیفیت کاغذ دیواری تاثیرگذار خواهد بود. اگ علاقه مند به خرید کاغذ دیواری با دوام در نمای داخلی ساختمان می باشد، می توانید از زیبایی تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی طرح مناظر طبیعی،  گل و گیاه، شکوفه های بهاری، اشکال انتزاعی، جلوه های گرافیکی، تلفیق تصاویر با خطوط نستعلیق و غیره استفاده نمائید.

بدین ترتیب می توانید جهت خرید کاغذ دیواری سه بعدی مدرن مانند خرید پوستر دیواری منظره و طبیعت در طرح های متنوع و شکیل به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و به صورت اینترنتی با قیمت ارزان تابلو مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 128
نمایش همه
علاقه مندی ها ()