کفش پرفکت استپس از کفش های مناسب برای محیط های مختلف است این کفش ها از پارچه های ضد حساسیت به تولید می‌رسد و همچنین ساختار بسیار ویژه‌ای دارند و در زمان شستشو نیز آسیبی نمی بینند.این کفش ها تهویه مناسب برای پاها را ایجاد می کنند و بنابراین پاها عرق نمی کند. احتمالاً بسیاری از شما کفش های پرفکت استپس را مشاهده کردید این کفش ها در ساخت زیره خود چند. لایحه داشته که هر یک از این لایه ها نقش متفاوتی را در کفش ایفا می کنند. لایه هایی که در زیره کفش پرفکت استپس به کار گرفته شده برای جلوگیری در برابر ساییدگی و سر خوردن بوده و همچنین هر یک از این قسمت ها طوری طراحی شده که از انتقال ضربه پا جلوگیری کند. برای خرید کفش پرفکت استپس به سایت مراجعه نمایید.

همچنین کفش پرفکت استپس دارای انحنای بسیار خوبی است که از سلام رسیدن به پاها و ستون فقرات جلوگیری می‌نماید این کفش یکی از کفش های کامل و با طراحی ویژه برای افراد در سنین مختلف می باشد.

خرید کفش پرفکت استپس

خرید کفش از تولیدی کفش دارای اهمیت بسیار زیادی است که در زمان خرید باید به نکاتی در این رابطه دقت کرد در واقع کفش ها از بخش های مختلفی از قبیل زیره و رویه و سایر متری آن استفاده ساخته شده اند.کفش پرفکت استپس زنانه از کفش هایی است که مورد توجه افراد برای ورزش قرار گرفته است و شما می توانید انواع حرکات ورزشی را به راحتی با استفاده از این کفش انجام دهید کفش های پرفکت استپس منحصر به فرد و خاص می باشند و در مدل اسپرت هستند و برای ورزش کردند می توان از آن استفاده کرد.این کفش ها با وجود زیره نسبتاً پهن و استفاده از لایه ها در قسمت‌های مختلف کفش وزن سبکی دارند و قدم زدن با آن بسیار راحت می باشد زمانی که از این کتونی استفاده می کنید فشار زیادی به پا وارد نشده و به دلیل اینکه جنس رویه این کتونی از پلی اورتان و ساخته شده هوا به خوبی در داخل کفش جریان می یابد و به همین جهت این کفش ها ضد بو می باشند.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()