چگونه تردمیل خانگی مورد نیاز خود را از اسکیل خریداری کنیم :

تردمیل خانگی یکی از وسیله هایی است، که امروزه بسیار پرطرفدار است و هر روز به مجموعه طرفداران آن اضافه می شود. اما افراد در خصوص اطلاعات راجع به این دستگاه همیشه سوالات زیادی دارند. اگر می خواهید بنابراین تا پایان این مقاله با ما باشید تا بسیاری از مسائل را توضیح دهیم.

در هنگام خرید تردمیل خانگی باید یکسری خصوصیت ها را را در نظر داشت. این خصوصیت عبارت است از:

مدل نمایشگر تردمیل

اگر دقت کرده باشید، برخی از نمایشگر ها با دیگر انواع خود تصویر بصری باکیفیت تری را می دهند. بعضی از این صفحه نمایش آ دیجیتالی و تاچ هستند، قابلیت هایی که باید این نمایشگر داشته باشد عبارت است از نمایش مقدار زمان، میزان شیب، میزان سرعت، مقدار مسافت طی شده توسط افراد و غیره را بتوانند نمایش دهد.

توانایی برنامه ریزی در تردمیل خانگی:

اگر تردمیل خانگی پیشرفتی داشته باشید، مطمئناً به صورت پیش فرض برنامه هایی در آن وجود دارد و شما نیاز نیست که برنامه خود را به صورت دستی به دستگاه وارد کنید.

توانایی متصل شدن به اپلیکیشن های مختلف در تردمیل خانگی

عموما تردمیل های پیشرفته تماماً دارای این قابلیت هستند اما چنانچه نظر این قابلیت را نداشته باشد. ناچار از شما باید برای همگام سازی وایرلس با برنامه ها هزینه ای جداگانه را متقبل شوید.

اتصالات قفسه سینه وایرلس در تردمیل خانگی

این آپشن میتواند میزان ضربان قلب دقیق کاربر را نمایش دهد و این امتیاز مطمئنا نمی سازه فوق العاده می باشد.

فروشگاه هایپر جیم ارائه کننده انواع تردمیل های خانگی است. در فروشگاه هایپر جیم اجناس درجه یک و اورجینال موجود می باشد. بنابراین خریداران عزیز می توانند با خیال آسوده از این مرکز خرید خریدهای خود را انجام دهند و بابت اصلی بودن اجناس خود کاملاً اطمینان داشته باشند. این مرکز  خرید تردمیل دارای سایت هایی برای خرید غیر حضوری می باشد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()