میز ناهار خوری از دیگر میزهای کاربردی است که در نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه اکثر افراد جهت صرف غذا تمایل به استفاده از میز ناهار خوری استفاده می کنند. استفاده از میز و صندلی به افراد کمک می کند که نیاز به نشستن بر روی زمین نداشته باشند. اگر قصد خرید میز ناهار خوری را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم خرید میز ناهار خوری بیشتر آشنا شوید.

فروشگاه دیجی چوب به عنوان یکی از مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون خانگی فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر توانسته اند با تهیۀ انواع میز ناهار خوری در مدل های جدید و مدرن، نیاز افرادی که قصد تهیۀ این نوع میز دارند را به سهولت برآورده سازند.

فروش میز ناهار خوری با قیمت ارزان

سال های اخیر شاهد فروش میز ناهار خوری ارزان در مدل های متنوع می باشیم. با توجه به کوچک تر شدن ابعاد ساختمان مسکونی، افراد اغلب به دنبال خرید میز ناهار خوری کمجا هستند چون فضای کافی جهت قرار دادن میز بزرگ ندارند. از این رو تولید کنندگان میز ناهار خوری تلاش می کنند متناسب با نیاز مصرف کنندگان، محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار نمایند. میز ناهار خوری متناسب با تعداد نفراتی که به دور میز می نشینند، به صورت میز ناهار خوری 2 نفره، 4، 6، 8، 10 و ... نفره طراحی و ساخته می شوند. بدین وسیله متناسب با تعداد اعضای خانواده می توانید مناسب ترین میز ناهارخوری را تهیه نمائید. در نظر گرفتن هارمونی سبک طراحی و ترکیب رنگی صندلی و میز ناهار خوری با تجهیزات دکوراسیون به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر انتخاب میز ناهار خوری خواهد داشت.

جهت اطلاع از قیمت فروش آینه کنسول و میز ناهار خوری در طرح های شیک امروزی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمائید. در صورت پسندیدن می توانید به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده میز ناهار خوری مناسب را تهیه نمائید.

دیجی چوب

دفتر فروش و تماس: تهران، یافت آباد، بلوار مدائن

دفتر پشتیبانی فنی: تهران، یافت آباد،حیدری جنوبی 

ایمیل : info@Digichoob.ir

دفتر فروش: 02141256562

دفتر پشتیبانی: 02166300923

شبکه اجتماعی: 09036231055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()