برای نصب داربست باید به خوبی بدانید که اتصالات متنوعی مورد نیاز است. هر یک از اتصالاتی که جهت نصب کردن داربست باید مورد استفاده قرار بگیرد را داربست دلتا به خوبی می شناسد و جهت نصب کردن داربست ها به کار می ‌گیرد. اتصالاتی که داربست های فلزی دارند کیفیت و مقاومت داربست ها را افزایش می دهد. سر هم کردن لوله های داربست بر خلاف تصور بسیاری از افراد تا حدودی دشوار است و باید تنها متخصصان آنها را نصب کنند. خدمات نصب داربست با استفاده از اتصالات مقاوم و با کیفیت توسط کارکنان داربست دلتا انجام می ‌شود. هر یک از نصابان داربست به بهترین نحو ممکن و در کمترین زمان می ‌توانند داربست ها را روی ساختمان ها اجرا کنند.

معرفی اتصالات ضروری برای نصب داربست

لوله ‌ها یکی از مهم ‌ترین اتصالاتی به شمار می ‌رود که برای نصب داربست مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به طور معمول لوله ها از جنس آلومینیوم و یا فولاد هستند. داربست دلتا از بهترین و با کیفیت ترین لوله ها جهت نصب کردن داربست استفاده می‌ کند تا مقاومت داربست ها افزایش پیدا کند. تفاوت اصلی بین فولاد و آلومینیوم در وزن آنها می باشد که شما باید به خوبی بدانید وزن فولاد بیشتر از آلومینیوم است. به طور کلی برای نصب داربست هر یک از نصابان داربست دلتا از بهترین و با کیفیت ترین لوله ها استفاده می کنند. خرید داربست فلزی را از سایت انجام دهید. 

کوپلر ها یکی دیگر از تجهیزات و اتصالاتی می باشد که برای نصب داربست باید مورد استفاده قرار بگیرد. داربست دلتا از کوپلرهای زاویه راست و زاویه چرخشی برای مقاومت داربست استفاده می‌ کنند. تخته ها برای کف سازی داربست از دیگر تجهیزات و اتصالاتی می باشند که مورد استفاده قرار می ‌گیرند اگر از تخته های چوبی برای نصب داربست استفاده شود باید انتهای آنها به وسیله صفحات فلزی محافظت گردد. نصابای که در داربست دلتا نصب انواع داربست ها را بر عهده دارند به خوبی با قوانین نصب انواع داربست ها آشنا هستند.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()