فروش نایلون حبابدار در مدل های مختلفی صورت می گیرد و مجموعه های تولید کنندۀ پلاستیک حبابدار همواره در تلاش هستند متناسب با نیاز صنایع مختلف، این نوع نایلون را با کیفیت عالی تولید نمایند. علت نامگذاری نایلون حبابدار، داشتن لایه ای از حباب هوا می باشد. از دیگر ویژگی های این نوع نایلون می توان به شفافیت و استحکام بالای آن اشاره نمود و دارای ماهیت ضربه گیری می باشد. استقبال از  فروش انواع نایلون حبابدار به دلیل جلوگیری از وارد آمدن ضربه حین حمل و نقل کالاهای شکستنی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. 

شرکت باران پلاست با استفاده از مواد پلیمری مرغوب و دستگاه های کاملاً پیشرفته قادر به تولید و فروش انواع نایلون حبابدار در ابعاد مختلف و با ضخامت دو لایه ای، سه لایه و یا سفارشی متناسب با نیاز مشتریان می باشند.

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر

امروزه با فروش نایلون حبابدار ضربه گیر، افرادی که قصد جابجایی منزل خود را دارند، جهت جلوگیری از شکستن وسایل شیشه ای و بلورجات، سایش سطوح مبلمان، یخچال و ... می توانند از مزایای رول نایلون حبابدار استفاده نمایند. با بسته بندی تجهیزات خانه با این نوع پلاستیک می توان به میزان قابل توجهی از خسارات حمل و نقل کاست و صرفه جویی اقتصادی را برای مجموعه های مختلف به ارمغان می آورد.

فروش نایلون حبابدار بسته بندی به صورت رولی و کیسه ای انجام می گیرد. لازم به ذکر است که تولید پلاستیک حبابدار در سایزهای استاندارد 10الی 30 میلی متر با گریدهای مختلف صورت می گیرد که البته امکان تولید نایلون حبابدار سفارشی متناسب با نیاز صنایع مختلف وجود دارد. کارخانجات تولید کننده و همچنین عموم مردم می توانند بر حسب نیاز و نوع کالا از مزایای این نوع پلاستیک جهت جلوگیری از ورود ضربه به اقلام شکستنی و حساس استفاده نمایند. برای اطلاع از قیمت نوار خطر به سایت مراجعه کنید. لازم به ذکر است که فروش نایلون حبابدار کیسه ای و رولی توسط شرکت باران پلاست نیز صورت می پذیرد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()