بهترین تجربه خرید تردمیل از هایپرجیم:

در خصوص  خرید انواع تردمیل می توان گفت که پارامترهایی نظیر:

قیمت تردمیل

وزن افرادی که می خواهند از تردمیل استفاده کنند

برند مورد نظر

قدرت موتور تردمیل و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در هنگام خرید تردمیل باید حتماً این نکات را در نظر گرفت.

یکی از مسائل مهم در خصوص خرید تردمیل بدنه این دستگاه می باشد، مثلاً اگر فردی ۱۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشد نمی‌تواند از تردمیلی که توانایی ساپورت ۹۰ کیلوگرم وزن را دارد استفاده کند. اگر چنانچه این نکته در نظر گرفته نشود مطمئناً تردمیل در مدت زمان کوتاهی بازدهی خود را از دست میدهد.

نکته ی دیگر خرید تردمیل:

نکته حائز اهمیت بعدی در خصوص خرید تردمیل موتور این دستگاه می باشد که باید توانایی بالایی داشته باشد تا بتواند تسمه تردمیل را همراه با فردی که روی آن رفته است به راحتی به حرکت در آورد. عموماً هرچقدر موتور این دستگاه توان بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. اگر تردمیل شما از نوع خانگی باشد مطمئناً از موتورهای دی سی در آن بهره گیری شده است که بتوانند به راحتی با جریان برق مستقیم کار خود را آغاز کند. در این خصوص می‌توان گفت که خصوصیت هایی که موتورهای دی سی دارند شاید در موتورهای ac وجود نداشته باشد. مثلاً:

قیمت این موتور ها بسیار مناسب می باشد

این موتورها بسیار کم صدا هستند

در این موتورها مکانیزم کنترل الکترونیکی مقرون به صرفه تری استفاده شده است.

در خصوص کارکرد این موتورها باید گفت که پس از استفاده از این موتور در مدت زمان یک ساعت و نیم، حتماً باید حداقل نیم ساعت به موتور استراحت داد.

به عنوان مطلب آخر در خصوص خرید تردمیل باشگاهی می توان گفت که که مرکز خریدی که تمامی برندهای موجود تردمیل با قیمت های مقرون به صرفه در آن وجود دارد فروشگاه هایپرجیم می‌باشد، فروشگاه هایپر جیم در این خصوص کاملاً شناخته شده و معتبر است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()