خرید دمبل از اسکیل:

دمبل ها ابزارهایی هستند که از آنها برای پرورش عضلات بدن استفاده می شود.

امروزه کسی نیست که این وسیله ورزشی را نشناسد بویژه آقایان که کاملاً با آن آشنایی دارند و از آن برای تناسب اندام در ورزش بدنسازی خرید دمبل را انجام می دهند.

دمبل ها با اینکه جز تجهیزات ساده به حساب می آیند اما در خصوص کاربری آنها می‌توان گفت که این وسیله ورزشی بسیار کارآمد در ساخت عضله و فرم دهی اندامهای گوناگون بدن است.

از این وسیله می توان برای پرورش عضلاتی مانند:

عضلات کول

عضلات سرشانه

عضلات سینه

عضلات بازو

عضلات پشت بازو

عضلات ساعد و سر ساعد

عضلات شکمی

عضلات چهار سر ران

عضلات پشت پا و سرینی

عضلات ساق پا و غیره استفاده کرد.

در واقع کاربرد این وسیله در ورزش بدنسازی نامحدود می باشد و بسته به خلاقیت ورزشکار این وسیله می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. برای خرید اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید.

بهترین دمبل ها:

تنها نکته حائز اهمیت در خصوص ورزش بدنسازی این می باشد که استفاده از دمبل برای تقارن بدنی اجتناب ناپذیر است. در واقع هیچ دستگاهی نمی‌تواند تقارن بدنی را مانند دمبل به وجود آورد به همین دلیل ورزشکاران علاقه خاصی به این وسیله دارند خصوصاً برای بدنسازانی که در شاخه فیزیک فعالیت می کنند.

دمبل ها امروزه در اشکال مختلف و حالت های خاص تولید می شوند، برخی از آن ها قابلیت اضافه کردن وزنه دارند و برخی دیگر به صورت تک وزنی تولید می شوند.

ورزشکاران می توانند بسته به قدرت عضلانی خود از یک دمبل با وزن خاص استفاده کنند، البته هر چه ورزشکار در پرورش عضلات پیشروی کند مطمئناً باید از دمبل های سنگین تر استفاده کند.

دمبل ها از ۱ کیلوگرم تا ۱۰۰ کیلو گرم تولید میشود.

فروشگاه هایپرجیم عرضه کننده انواع مختلف دمبل ها می‌باشد، در فروشگاه هایپرجیم شما می توانید این وسیله را در مدلهای اسپرت، معمولی و درجه ای را ببینید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()