بسیاری از افرادی که دکوراسیون داخلی منزل شان سلطنتی و کلاسیک می باشد بهتر است که اقدام به خرید تابلو های کلاسیک و سلطنتی نمایند. تابلوهای سلطنتی و کلاسیک هزینه خریداری بیشتری را به خود اختصاص داده‌ اند چرا که با ظرافت های خاص و منحصر به فردی آنها را تولید و طراحی کرده‌ اند. دکورافیس انواع تابلو های سلطنتی و کلاسیک را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید انواع تابلو کلاسیک و سلطنتی به سایت اینترنتی دکورافیس مراجعه کنید و یکی از مدل ها و طرح های متنوع آنها را که با دکوراسیون داخلی تان هماهنگی دارد خریداری نمایید.

نکاتی در مورد خرید تابلوهای سلطنتی و کلاسیک

  یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید تابلو های سلطنتی و کلاسیک باید به آن دقت داشته باشید ظرافت ‌های به کار برده شده درون تابلوها می ‌باشد. هر یک از تابلوهایی که سلطنتی و کلاسیک هستند دارای ظرافت های خاصی هستند که همین مسئله قیمت آنها را افزایش داده است. دکورافیس تمامی تابلو های سلطنتی و کلاسیک که دارای ظرافت های خاصی هستند را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای خرید تابلوهای سلطنتی و کلاسیک شما می توانید مدل های متنوع دکورافیس را مشاهده کنید و سپس یکی از آنها که مناسب دیگر تجهیزات منزلتان می باشد خریداری نمایید.

 به طور معمول شما باید به خوبی بدانید که رنگ بندی تابلوهای کلاسیک و سلطنتی روشن است.  بنابراین زمان خرید تابلو سلطنتی و کلاسیک بهتر است که بین رنگ های روشن یکی را انتخاب کنید و خریداری نمایید. دکورافیس انواع تابلوهای سلطنتی و کلاسیک رنگ روشن را  را با بهترین قیمت به مشتریان خود تحویل می دهد. بنابراین شما برای خرید تابلو های کلاسیک و سلطنتی و خرید تابلو کودک و... به صورت اینترنتی می توانید به سایت دکورافیس مشاهده کنید و سپس یکی از انواع تابلوهای کلاسیک که رنگ روشن دارد را خریداری کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()