لوازم یدکی لیفتراک سهند از قطعات مختلفی متشکل شده است که هر کدام از آنها در جایگاه خود، نقش بسزایی در عملکرد کلی لیفتراک خواهد داشت. لیفتراک یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که جهت حمل و نقل وسایل در امور باربری در کارخانجات، شرکت ها، فروشگاه ها، بنادر، ایستگاه های قطار و هواپیمایی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. مجموعه هایی که دارندۀ لیفتراک سهند هستند، در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند نیاز به مراجعه به مراکز فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین است.

جهت تأمین انواع لوازم یدکی لیفتراک سهند می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نمائید. توسط این مجموعه امکان سفارش قطعات به صورت اینترنتی برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم می باشد.

معرفی لوازم یدکی لیفتراک سهند

دکل از مهمترین لوازم یدکی لیفتراک سهند به شمای می رود. در واقع این نوع قطعه نقش مهم در جابجا کردن بار خواهد داشت. بدون شک حمل بار سنگین می تواند فشار بیش از اندازه به دکل وارد نماید و قطعات اصلی مرتبط با آن دچار آسیب دیدگی شود. در این صورت پیش از افزایش آسیب بوجود آمده، باید نسبت به تعمیر و یا خرید قطعات آسیب دیده اقدام نمائید. شاخک های تعبیه شده در مقابل لیفتراک به نحوی طراحی شده اند که امکان حرکت رو به بالا و پایین را فراهم نموده است.

به طور کلی دکل های رایج لیفتراک به صورت دو مرحله ای، سه مرحله ای و چهار مرحله ای می باشند. مطمئناً جهت خرید لوازم یدکی لیفتراک سهند که مرتبط با قطعۀ دکل و سیستم حمل بار لیفتراک می شود، این نکتۀ مهم را مد نظر داشته باشید.

توسط کمپانی سهند، انواع لیفتراک برقی، دو گانه سوز و دیزلی ساخته شده اند و در دسترس صنعت گران قرار گرفته است. به طبع این موضوع مهم، فروش قطعات لیفتراک سهند متناسب با مدل های مختلف این کمپانی صورت می گیرد. کارخانجات در صورت لزوم می توانند لوازم یدکی لیفتراک برقی سهند و یا دیگر مدل های این ماشین را تهیه نمایند.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()