لاستیک یکی از مهمترین اجزای اتومبیل محسوب می شود که شاخص اصلی در کنترل سرعت خودرو به شمار می رود. به دلیل اهمیت بالای این محصول در بازار داخل و جهانی، ما قصد داریم اشاره مختصری به معرفی مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک داشته باشیم.

نکتۀ مهم که در رابطه با تولید لاستیک وجود دارد، کمپانی های تولید کنندۀ لاستیک بایستی بر اساس کنترل کیفیت بین المللی محصولات خود را تولید و روانۀ بازار داخل و جهانی نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک چندین سال است که فعالیت تیم کاری مجرب خود را در حوزۀ تأمین و فروش لاستیک و رینگ در تهران آغاز نموده است و همواره در تلاش برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود می باشند.

خرید لاستیک مناسب خودرو

اگر قصد خرید لاستیک استاندارد و مناسب با اتومبیل خود مانند  خرید لاستیک هانکوک  را دارید، به طور دقیق شاخص های مندرج بر روی تایر را بررسی نمائید. در این صورت می توانید با اطمینان خاطر، لاستیک با دوام و متناسب با مدل اتومبیل خود را تهیه نمائید.

شاخص سرعت، حداکثر میزان فشار، شاخص وزن، درج نماد سرعت، تعیین نوع ساختار (رادیال و بایوس)، تعیین نسبت ارتفاع فاق به پهنا، تعیین نوع لاستیک با حروف لاتین (سواری، شاسی بلند، باری و ...)، تعیین میزان قطر رینگ بر حسب اینچ، سطح چسبندگی تایر با سطح جاده، میزان حداکثر فشار باد مجاز و ... برخی از موارد مهم هستند که بر روی لاستیک درج می شوند. بدین ترتیب دارندگان خودرو می توانند با در نظر گرفتن مشخصات فنی اتومبیل خود، شرایط آب و هوایی و همچنین نوع کاربری که از خودرو دارند، بهترین لاستیک را در برندهای مطرح ایرانی و خارجی با قیمت ارزان خریداری کنند.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید از کارشناسان فروش آنلاین فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مشورت بخواهید. پس از بررسی تمام جوانب و مقایسۀ محصولات فروشگاه با اطمینان خاطر به صورت آنلاین لاستیک مورد نیاز اتومبیل خود را سفارش دهید و در اسرع وقت در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()