قطعات بیل مکانیکی دوسان قسمت های مختلف ماشین بیل را تشکیل می دهد. طراحی ساختار فنی و ظاهری بیل خاص بوده و بسیار متفاوت از سایر ماشین آلات سنگین می باشد. بیل مکانیکی مجهز به قطعۀ بازوی مفصلی است که امکان گردش و حرکت رو به بالا و پایین را دارد و بدین وسیله امکان برداشتن اجسام سنگین و همچنین خاکبرداری عمیق را برای راننده فراهم می سازد. کاربرد عمدۀ بیل مکانیکی را می توان در امور حفاری و گودبرداری به کررات مشاهده نمود. فروش قطعات بیل مکانیکی دوسان در راستای برطرف نمودن ایرادات فنی ماشین آلات به شمار می رود.

فروشگاه هیدروسنتر در منطقۀ تهران راه اندازی شده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به تهیه و توزیع انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان با برندهای مختلف گردند.

مشخصه قطعات بیل مکانیکی دوسان اصل

نکتۀ مهم که می توان در رابطه با مشخصۀ قطعات بیل مکانیکی دوسان اورجینال ذکر نمود، بررسی وضعیت بسته بندی قطعات، داشتن هولوگرام شرکت سازنده و توجه به کیفیت تولید قطعات می باشد. البته در جایگاه خود، اطمینان از اعتبار مرکز توزیع قطعات ماشین آلات سنگین، موارد مهمی هستند که می توانند شما را در خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان اصل راهنمایی کنند.

کاربرد بیل مکانیکی در اجرای پروژه های سنگین همچون خاکبرداری و حفاری زمین است. البته افزودن لوازم یدکی چکش و غیره قابلیت های دیگری به این ماشین پرکاربرد می افزاید. به دلیل کاربرد گسترده و سنگین که بیل دارد، ممکن است حین انجام کار دچار آسیب دیدگی شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات بیل مکانیکی دوسان داشته باشید. قیمت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان به مدل بیل، نوع قطعات و قیمت ارز بستگی دارد.

اگر نیاز به تأمین قطعه ای برای ماشین بیل مورد نظر خود را دارید، می توانید با کارشناسان فروش هیدروسنتر تماس بگیرید و پس از اطمینان از موجود بودن و آگاهی از قیمت و اصل بودن قطعه با قیمت مناسب آنها را خریداری نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()