قطعات بیل مکانیکی دوسان اجزای اصلی و فرعی این ماشین را تشکیل می دهند. بیل مکانیکی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ماشین آلاتی است که در اجرای عملیات عمرانی متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش قطعات بیل مکانیکی دوسان توسط برخی از مراکز تأمین کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی، با هدف برآورده نمودن نیاز مالکین بیل مکانیکی دوسان می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر از سابقۀ درخشانی در حوزۀ فروش قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین همانند قطعات بیل مکانیکی دوسان ، کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا و دیگر برندهای مطرح خارجی و داخلی برخوردار می باشد. افرادی که دارای چنین ماشین آلاتی هستند، می توانند قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را به واسطۀ دفتر فروش این مجموعه استعلام نمایند.

خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان در مدل های مختلف

همانطور که می دانید توسط کمپانی دوسان، ماشین بیل در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار می شود چون متناسب با حجم کاری که ممکن است بیل برای آن در نظر گرفته شود، از لوازم یدکی با مشخصات فنی متفاوت استفاده می شود. به عبارتی ممکن است تفاوت قابل توجهی بین برخی از قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی دوسان و قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری دوسان وجود داشته باشد.

زمانی که دارندگان بیل مکانیکی دوسان قصد تأمین قطعات و لوازم یدکی نو برای ماشین خود دارند، باید نسبت به مشابه بودن مشخصات قطعات با یکدیگر اطمینان حاصل نمایند. علاوه بر آنکه لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت برای ماشین خود تهیه نمایند چون متأسفانه افراد کلاهبردار نیز در بازار خرید و فروش قطعات ماشین آلات راهسازی وجود دارد. خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان اورجینال دوام بیشتری خواهد داشت ولی قطعات تقلبی به دلیل بی کیفیت بودن فشار بیش از اندازه به سایر قطعات اصلی بیل وارد می کند و بدین وسیله خسارت دیگری به ماشین وارد می کند. 

جهت راهنمایی و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان می توانید با مرکز فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()