قطعات لیفتراک کوماتسو نقش بسزایی در نحوۀ عملکرد ماشین آلات سنگین دارد. لیفتراک به عنوان یکی از پرکاربردترین ماشین آلاتی است که جهت امور باربری مورد استفاده قرار گرفته می شوند. شکل ظاهری لیفتراک به نحوی است که دارای شاخک می باشد و به واسطۀ آن می توان کالاهای مختلفی را جابجا نمود. کابین راننده، وسایل هشدار دهنده، شاسی، وزنه تعادل، نگهدارنده بار، محافظ سقف، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک و ... از دیگر انواع قطعات لیفتراک کوماتسو به شمار می روند. توسط کمپانی کوماتسو، انواع لیفتراک با مشخصات فنی متفاوت تولید و عرضه شده اند. فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو توسط این مجموعه با قیمت ارزان انجام می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از بزرگ ترین مراکز توزیع کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز مشتریان و دارندگان لیفتراک، امکان خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش انواع قطعات لیفتراک کوماتسو اورجینال

لیفتراک یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ماشین آلاتی است که در صنایع مختلف می تواند کاربرد آن را در کارخانجات تولیدی و بسته بندی مشاهده نمود. با استفاده از لیفتراک می توان به پروسۀ حمل و نقل بار سرعت بخشید. استفاده از تکنولوژی روز دنیا به افراد کمک می کند که بتوانند فعالیت های خود را راحت تر از گذشته انجام دهند. فروش قطعات لیفتراک کوماتسو اورجینال تنها توسط برخی از مراکز معتبر و با سابقه صورت می گیرد. در واقع وجود یک سری افراد کلاهبردار و عرضۀ قطعات تقلبی، موجب شده تا دارندگان ماشین آلات لیفتراک بر حسب مدل ماشین و همچنین با در نظر گرفتن جوانب مختلف، اقدام به بررسی اصل بودن قطعات نمائید. در این صورت می توانید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت  خرید قطعات لیفتراک کوماتسو و موجود بودن انواع قطعات لیفتراک کوماتسو می توانید واحد فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()