نماشویی از رایج ترین خدمات ساختمانی محسوب می شود. همانطور که می دانید گذشت زمان و شرایط محیطی از جمله عواملی هستند که موجب کثیفی و آلودگی سطوح مصالح نمای ساختمان می شود. این مسئله به مرور زمان موجب افزایش جرم بر روی نما می شود و شکل ظاهری نمای ساختمان را از بین می برد. علاوه بر آنکه عمر نمای ساختمان کاهش می یابد ولی با  نماشویی دوره ای می توان مانع از این اتفاق اسفناک شد و حین اجرای  نماشویی ساختمان می توان از سالم بودن مصالح موجود در نما اطمینان حاصل نمود. در صورت وجود هر گونه عیوب و آسیب دیدگی بر روی نما می توان به راحتی از روش های مؤثری برای مرمت نمای ساختمان استفاده نمود و بدین ترتیب زیبایی نما را حفظ نمود.

گروه کار در ارتفاع نماروز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ انجام کارهای ساختمانی مانند نماشویی است که با گذشت زمان توانستند ارائه خدمات ساختمانی در ارتفاع را به مجموعۀ خود بی افزایند. در حال حاضر قادر به ارائه خدمات نماشویی با طناب، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، تعویض شیشه نما، جوشکاری در ارتفاع، نقاشی نما، نصب توری مرغی، آب بنندی نما، مرمت نما و ... در مناطق تهران و کرج می باشند.

اجرای نماشویی سطوح صیقلی و غیر صیقلی

بدیهی است با توجه به نوع مصالح ساختمانی که دارای سطح صیقلی و یا غیر صیقلی هستند مانند خدمات شستشوی آجر نما، جهت نماشویی از روش و مواد شویندۀ مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال جهت نماشویی شیشه و کامپوزیت از روش های دستی و دستگاه های واترجت استفاده می کنند که بر روی سطوح مصالح خط و خش و ساییدگی ایجاد نشود امّا برای نماشویی آجرنما و یا سنگ استفاده از روش سند بلاست، واترجت و همچنین دستی وجود دارد. البته متناسب با نوع جرم و مصالح نما می توان از مواد شیمیایی و یا مواد نانو مناسب استفاده نمود. هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم تأثیر مسقیم بر روی قیمت نماشویی و مدت زمان شستشوی نمای ساختمان خواهد داشت.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()