اتوبوس دربستی از جمله وسایل نقلیه ای است که امکان سفر دسته جمعی را برای افراد فراهم می سازد. از این رو سازمان های دولتی و خصوصی، مجموعه هایی که در حوزۀ برگزاری مراسم تشریفاتی، سرویس مدارس، برگزاری اردوها و غیره فعالیت می کنند با اجاره اتوبوس دربستی بتوانند وسیلۀ ایاب و ذهاب مناسبی را برای افراد فراهم سازند. همچنین مجموعه هایی که در حوزۀ گردشگری فعالیت می کنند، می توانند با تأمین اتوبوس دربستی وی آی پی با امکانات تفریحی، وسیله ای مناسب جهت مسافرت های خارج از شهر را به صورت طبیعت گردی گروهی مهیا سازند.

واحد گشت تهران یکی از مراکز معتبر در حوزۀ سرویس دهی اتوبوس دربستی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. بدین ترتیب همواه در تلاش برای استخدام رانندگان مجرب به همراه اتوبوس هایی با برندهایی همچون بنز، ولوو، تویوتا و غیره می باشند.

کرایه اتوبوس دربستی در تهران

هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی در تهران بر اساس مسافت بر حسب کیلومتر، زمان، نوع اتوبوس اجاره ای و ظرفیت آن صورت می گیرد. از این رو افرادی که مسئول برگزاری مراسم تشریفات و خاکسپاری در بهشت زهرا هستند، می توانند با اجاره اتوبوس دربستی VIP خدمات مناسبی برای مراجعین فراهم سازند. به دنبال این موضوع مهم می توان در مدت زمان اندک بهترین خدمات را به میهمانان حاضر در مراسم ارائه دهند.

در حال حاضر فراهم نمودن وسایل نقلیه برای امور ایاب و ذهاب به راحتی امکان پذیر می باشد چون برخی از مراکز به صورت اختصاصی در حوزۀ کرایه اتوبوس دربستی در تهران فعالیت می کنند و با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات لازم، وسیلۀ نقلیۀ مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. به طور کلی استفاده از خدمات چنین مجموعه های معتبری، افراد با آسودگی خاطر می توانند سفری ایمن و بدون دغدغه را در کنار عزیزان خود تجربه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از قیمت اتوبوس دربستی و  واحد گشت می توانید با دفتر خدمات دهی واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()