آموزش از راه دور فرصت ایده آل جهت ادامۀ تحصیل در دوران متوسطه و دانشگاه می باشد. در واقع دهه های اخیر خیلی از افراد به واسطۀ ارائه خدمات آموزش از راه دور توانسته اند مدارجات علمی را بگذرانند و از عرصۀ گستردۀ کسب دانش عقب نمانند. فضای اینترنت موجب شده تا عموم مردم در سطح جهان به طور غیر مستقیم با یکدیگر ارتباط تصویری داشته باشند. به عبارتی این ارتباط نامحدود و مجازی موجب شده سطح علمی و پژوهشی خیلی از افراد در مؤسسات آموزشی ارتقاء پیدا کند چون امکان آموزش از راه دور تنها با اینترنت و دستگاه دیجیتالی هوشمند به سهولت فراهم می باشد. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها نیز با مشاهدۀ این نتایج در دهه های اخیر، به مزیت خدمات آموزش از راه دور  پی بردند. بنابراین تلاش نمودند در حوزۀ آموزش مجازی گام های مؤثری بردارند و باعث رشد تحصیلی ملی در سطح کشور شوند.

شهریه آموزش از راه دور

به طور کلی ثبت نام آموزش از راه دور به عموم دانش آموزانی که متأسفانه از ادامۀ تحصیل بازمانده اند، کمک می کند که بتوانند در هر موقعی از شبانه روز به صورت مجازی به کسب دانش بپردازند. در حال حاضر با حداقل شهریه می توان در مدارس آموزش از راه دور ثبت نام نمود و از چنین امکاناتی جهت رشد و پیشرفت خود استفاده نمایند.

کاهش هزینه، عدم نیاز به حضور فیزیکی در مدرسه، دسترسی شبانه روزی به جلسات برگزار شده و بهبود سرعت یادگیری از موارد مهم هستند که به عنوان مزایای خدمات آموزش از راه دور و  دوره آموزش مجازی به شمار می روند. بدین ترتیب دانش آموزانی که به هر دلیلی نمی توانند در مدارس حضور پیدا کنند، می توانند با ثبت نام در دوره های آموزش از راه دور، به تحصیلات خود ادامه دهند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شهریه و چگونگی ثبت نام دوره های آموزش از راه دور می توانید با دفتر مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تماس حاصل فرمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()