تفاوت تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی چیست؟

تردمیل ها در انواع موتور‌دار و بی‌موتور در بازار تولید می‌شوند. انواع بی‌موتور این دستگاه ساده و سبک است و فضای زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد. همچنین این مدل از تردمیل فقط با نیروی وزن پاها حرکت می کند، اما در نوع موتوردار این تردمیل‌ها، موتور موجود در آن موجب چرخش تسمه و حرکت صفحه تردمیل می‌شود.

این نوع تردمیل تکنولوژی پیشرفته‌تری دارد، به علاوه می‌توان سرعت حرکت روی آن را نیز تنظیم کرد. همچنین کاربران این امکان را دارند که سرعت آن را به صورت شیب‌ دار نیز تنظیم کنند به گونه‌ای که انگار در مسیری سر بالایی در حرکت هستید. فروش تردمیل در سایت انجام می گیرد. 

تردمیل خانگی

 فروش تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل هایپرجیم با شرایطی که برای مشتریان در نظر گرفته است، می تواند انگیزه خوبی برای افرادی باشد که از اضافه وزن رنج می برند. اغلب افراد برای صرغه جویی در زمان و هزینه های زیاد باشگاه اقدام به خرید تردمیل های خانگی می کنند.

این نوع تردمیل هایپرجیمچک و مناسب آپارتمان نشینی و فضای کم آن طراحی شده است و با برخورداری از امکاناتی ویژه نظیر قدرت تاشوندگی، این امکان را به کاربران خود می دهند تا در صورتی که از تردمیل استفاده نمی کنند به راحتی بتوانند آن را جمع کرده و از فضای منزل نهایت استفاده را بکنند. به خاطر داشته باشید که موتور این تردمیل ها اکثرا DC  است و با برق متناوب تامین نیرو می کنند.

تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی یکی از پر مصرف ترین دستگاه‌های ورزشی به شمار می‌آید که در کنار سایر دستگاه‌ها در باشگاه‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه محبوبیت بسیاری در بین افراد در باشگاه‌های ورزشی دارد. به گونه‌ ای که این وسیله مدت‌هاست جزء دستگاه‌های اصلی فیتنس در باشگاه ‌ها محسوب می‌شود.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()