فروشگاه نیزار کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه تجهیزات دیجیتالی می باشد که انواع مدل های ویدئو پروژکتور ها را با کیفیت های بسیار عالی به شما ارائه می کند. در این مرکز ویدئو پروژکتور ها با قیمت های مختلفی در نظر گرفته شده است تا افراد با میزان درآمد مختلف بتوانند آن را تهیه کنند. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور به سیت مراجعه کنید.

مینی ویدئو پروژکتور اندرویدی

 با توجه به اینکه مینی ویدئو پروژکتور ها امکان جابجایی راحتی دارند ، از آن در مکان های مختلف استفاده می شود. اگر میخواهید خرید ویدئو پروژکتور جیبی اندرویدی را انجام دهید بسیار مهم است که قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه توجه داشته باشید زیرا انواع ویدئو پروژکتور ها با مشخصات مختلفی به تولید رسیده اند و افراد با توجه به استفاده ای که از این دستگاه دارند و سطح انتظاراتشان می توانند خرید خود را انجام دهند.

مشخصات مینی ویدئو پروژکتور

انواع مشخصات مینی ویدئو پروژکتور  که در زمان  خرید ویدئو پروژکتور باید در نظر گرفته شود و بسیار مهم هستند عبارتند از طول عمر و نوع لامپ، نوع لنز، مشخصات تصویری مانند وضوح تصاویر ، کنتراست و شدت روشنایی پخش تصاویر سه بعدی، سایز نمایشگر Tمصرف برق، داشتن باتری داخلی ،پورت های ورودی و خروجی و غیره. هر یک از این مشخصات بسیار مهم بوده و در زمان خرید باید در مورد آن اطلاعات لازم را کسب نمایید بنابراین اگر شما این اطلاعات را در اختیار ندارید می توانید با کارشناسان ما در نیزار کالا ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مینی ویدئو پروژکتور به جهت اینکه ابعاد کوچکی دارد ، افراد زیادی این دستگاه را برای آن انتخاب کرده‌اند و این مینی ویدئو پروژکتور ها قابل حمل یا پرتابل می باشند بنابراین بسیاری از شرکت‌ها و موسسات و حتی افراد برای منازل از دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی استفاده می نمایند و در زمان دلخواه آن را به مکان های مختلف می برند و از آن استفاده های گوناگونی دارند که در  آموزش تصویری بسیار موثر بوده و به همین جهت افرادی که در حوزه آموزش فعالیت دارند از دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده می‌کنند و فایل های تصویری و ویدئویی را تهیه کرده و با استفاده از آن به دانشجویان خود آموزش های لازم را می‌دهند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()