بسیاری از افراد زمانی که می‌خواهند خدمات فروش اقساطی خودرو استفاده نمایند، تنها به قیمت خودرو و سودی که زمان اقساط می‌خواهند پرداخت نمایند توجه می کنند. در واقع شما باید به خوبی بدانید که نکات بسیار زیادی در حوزۀ خدمات فروش اقساطی خودرو به صورت قطعی وجود دارد. هر یک از فروشندگانی که در آرشا خودرو، بخش فروش اقساطی خودرو را بر عهده دارد برند شرایط ویژه ای را برای مشتریان فراهم کرده اند تا آنها اقدام به خریداری یکی از خودروهای قسطی نمایند. آرشا خودرو سود بسیار کمی را از مشتریان زمان خرید خودروهای قسطی دریافت میکند.

فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت

یکی از نکاتی که شما زمان خرید و فروش اقساطی خودرو باید به آن دقت داشته باشید تعداد اقساط می باشد. شما زمانی که خودرو را به صورت قسطی از آرشا خودرو خریداری کنید باید اقساط خودرو و تعداد آن را بررسی کنید آرشا خودرو به طور کلی زمان خرید خودرو شرایط مناسبی را برای مشتریان فراهم می کند تا آنها اقساط بلند مدت تری را با هزینه مناسب پرداخت کنند. شما می توانید از خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت استفاده کنید و در همان ماه های مشخص شده و در تاریخ اعلام شده اقدام به پرداخت اقساط نمایید.

هر یک از نکاتی که مربوط به شرایط خرید اقساطی خودرو می باشد را شما باید به خوبی در نظر بگیرید و سپس خودروی مد نظرتان را از آرشا خودرو خریداری کنید. توجه داشته باشید که پیش از بهره مندی از خدمات فروش اقساطی خودرو باید قیمت خودرو را بررسی کرده و سپس با فروشندگان آرشا خودرو در مورد اقساط خودرو مشورت کنید. اقساط بلند مدت خودرو کمک می‌کند که شما بتوانید خودروی مد نظرتان را با اقساط بسیار بلند مدتی خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید هر یک از اقساط را باید دقیقاً در زمان مشخص شده پرداخت کنید تا بتوانید. سند خودرو را دریافت نمایید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()