امروزه تردمیل به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین دستگاه های ورزشی قابل استفاده در منازل تبدیل شده است. این دستگاه که به نام های دو درجا، دو برقی یا دو ثابت نیز شناخته می شود، امکان پیاده روی در فضای بسته را برای کاربران فراهم می کند. بدون شک تردمیل های خانگی بهترین انتخاب برای افرادیست که شرایط رفتن به باشگاه ورزشی یا فضای باز را ندارند. برای حداکثر بهره مندی از تردمیل های خانگی انتخاب و  خرید تردمیل خانگی ، نگهداری و استفاده از تردمیل باید آگاهانه باشد. در این مقاله به اصول ورزش با تردمیل خانگی پرداخته می شود.

مطالعه کامل دفترچه از اصول ورزش با تردمیل خانگی

آشنایی با بخش های مختلف دستگاه به کاربران کمک می کند، که بیشترین بهره را از دستگاه ببرند. در برخی مواقع کاربران با بخش های مختلف دستگاه و انجام تنظمیات لازم به منظور افزایش کارآیی آن اطلاع ندارند. آشنایی با بخش های مختلف به کاربران کمک می کند که تنظیمات متناسب با شرایط مطلوب خود را روی دستگاه اعمال کرده و بیشترین استفاده را از آن ببرند.

پیاده روی را با سرعت های کم شروع کنید

یکی دیگر از اصول ورزش کردن با تردمیل خانگی ، شروع تمرینات با سرعت آهسته است. معمولا به کاربران توصیه می شود که برای شروع کار با تردمیل خانگی سرعت بین ۳ الی ۵ تنظیم شود. بعد از گذشت مدتی از پیاده روی کاربران این امکان را دارند که با سرعت های بالاتر پیاده روی کنند.

هنگام پیاده روی روی تردمیل باید از کفش ورزشی مناسب استفاده شود

معمولا  در باشگاه های ورزشی که تمرینات زیر نظر مربیان حرفه ای انجام می شود، توضیحات لازم برای خرید تردمیل باشگاهی و استفاده بهینه از تردمیل به کاربران ارائه می شود؛ اما در رابطه با استفاده از تردمیل های خانگی شرایط کمی متفاوت است، گاهی ممکن است افرادی که از این دستگاه استفاده می کنند، حرفه ای نباشند. استفاده ناصحیح و غیراصولی از تردمیل نیز نتیجه معکوس می دهد. در واقع استفاده نادرست از تردمیل تاثیرات نامطلوبی در سلامتی افراد خواهد داشت.

 

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()