امروزه باشگاه‎‌های ورزشی تبدیل شده است به یکی از مکان‌هایی که تمامی اقشار جامعه در رده سن‌های مختلف، بخش زیادی از روز را در آن می‌گذرانند. چنین مکانی که تعداد بالای بازدیدکننده در روز دارد و در سطح شهر، در نقاط مختلف نیز وجود دارد، نیازمند بهترین و به‌روزترین تجهیزات است. تجهیزاتی که بتواند بخش مهمی از نیازهای ورزشی را تامین کند و به مرور زمان نیز کمتر نیازمند تعمیرات و نگهداری باشد. در میان این تجهیزات، تردمیل‌ها، پرکاربردترین هستند. تردمیل‌ها که عموما برای انواع دویدن و قدم زدن در یک مکان ثابت استفاده می‌شود، بیشترین استفاده را نسبت به دیگر وسایل ورزشی در یک باشگاه ورزشی دارند. برای آنکه بتوانید بهترین تردمیل را برای باشگاه ورزشی بخرید، فروشگاه هایپرجیم می‌تواند طیف قابل توجهی از نیازهای شما را برای خرید تردمیل باشگاهی برآورده کند.

تفاوت میان تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی

برای خرید تردمیل، باید به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت زیادی میان تردمیل‌های باشگاهی و تردمیل‌های خانگی است. به طور کلی هدف و کاربردی که تردمیل‌های باشگاهی دارند با تردمیل‌های خانگی متفاوت است. در اینجا منظور هدف کلی دستگاه که ایجاد شرایط دویدن در حالت‌های مختلف در یک مکان ثابت نیست. بلکه منظور از هدف، نوع استفاده‌ و شرایط دستگاه است که در طول زمان از آن بهره برده می‌شود. به طور کلی تردمیل‌های باشگاهی برای انجام ورزش‌های حرفه‌ای‌تر و مدت زمان استفاده بیشتری طراحی شده است. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید.

قدرت موتور

در تدرمیل‌های باشگاهی قدرت موتور تردمیل حرف اول را می‌زند و میزان قدرتی که موتور تردمیل‌های باشگاهی دارند با تردمیل‌های خانگی متفاوت است. بدون شک میزان قدرت موتور تردمیل، مشخص‌کننده میزان وزنی است که می‌تواند دستگاه آن را تحمل کند. با بیشتر بودن میزان قدرت موتور تردمیل، ابعاد و فضایی که تردمیل اشغال می‌کند نیز بیشتر می‌شود. درنتیجه تردمیل‌هایی با قدرت موتور بسیار بالا شاید برای آپارتمان‌ها و استفاده در خانه مناسب نباشد.

فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()