سایر نکات مهم در خرید تردمیل

خرید این دستگاه ورزشی به همان سادگی که فکر می کنید، نیست. اگر شما بدون هیچ آگاهی اقدام به خرید انواع تردمیل کنید، احتمال این که دستگاهی مناسب بخرید، بسیار کم است. از این رو به شما توصیه می کنیم که در خرید دستگاه خود نکات زیر را نیز همواره به یاد داشته باشید.

سرعت

یکی از مهمترین بخش های این دستگاه ورزشی سرعت آن است که فاکتور مهمی در رسیدن شما به تناسب اندام محسوب می شود. اگر قصد دارید به صورت حرفه ای بدوید، بهتر است که سراغ تردمیل هایی با سرعت 16 کیلومتر بر ساعت یا حتی بالاتر از آن بروید.

شیب

شیب از دیگر فاکتورهایی است که در سختی ورزش تاثیر دارد. بهترین انتخاب برای شما تردمیل هایی است که امکان تنظیم شیب را برعهده شما می گذارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که سراغ مدل هایی بروید که امکان تنظیم شیب در حدود 10 درصد یا حتی بالاتر از آن را دارید.

البته باید بدانید که تردمیل هایی که قابلیت کاهش شیب را نیز دارند، گزینه های ایده آلی هستند. این تردمیل ها شرایط دویدن در فضای باز را برای شما فراهم می کنند.

تخته تردمیل

 تخته تردمیل وظیفه جلوگیری از ضربه پا را دارد. البته تخته و تسمه تردمیل دو بخش مربوط به یکدیگر هستند. از این رو تسمه تردمیل ها نیز باید به گونه ای باشد که در هنگام دویدن با هر ضربه ای پا تکان نخورد. برای این که این فاکتور را در مدل های مورد نظر خود بررسی کنید، بهتر است که پیش از خرید تردمیل ها را امتحان کنید.

وزن

یادتان باشد که هر تردمیلی برای استفاده افراد در وزن خاصی طراحی شده اند. به این ترتیب باید در هنگام خرید تردمیل باشگاهی به محدوده وزنی تردمیل ها توجه کنید. معمولا در بروشور های تردمیل ها اطلاعاتی در مورد حداکثر وزن کاربر نوشته شده است.

کافیست با توجه به این اطلاعات مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. البته باید این مورد را در نظر بگیرید که محدوده وزنی تردمیل باید حدود 22 کیلوگرم از وزن شما بیشتر باشد. در غیر این صورت دستگاه تحمل وزن شما را نخواهد داشت.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()