شاید تصور کنید در خرید تردمیل تنها باید به این نکته توجه کرد که این دستگاه از سرعت های مورد نیاز پشتیبانی کند و برنامه ای برای دادن تمرینات ورزشی داشته باشد! اما اینگونه نیست. در واقع پیش از خرید انواع تردمیل باید پاسخ سوالات زیر را دریابید:

  • تفاوت تردمیل موتوردار با بدون موتور در چیست؟
  • شیب دستگاه به صورت دستی تنظیم می شود یا برقی؟
  • طول و پهنای تسمه تردمیل چقدر است؟

البته علاوه بر سوالات بالا موارد دیگری نیز هستند که باید از فروشنده یا فروشگاهی که قصد خرید دستگاه از آن را دارید جویا شوید. ما در این مقاله قصد داریم با پاسخ به اصلی ترین و ضروری ترین سوالات شما را در خرید دستگاهی ایمن و باکیفیت راهنمایی کنیم. از این رو پیشنهاد می دهیم در ادامه کنار ما باشید.

خرید تردمیل موتوردار بهتر است یا بدون موتور؟

دستگاه ورزشی تردمیل در دو صورت موتوردار و بدون موتور طراحی شده و به بازار عرضه می شود؛ شاید هر دو این دستگاه برای راه رفتن باشند، اما چند تفاوت با یکدیگر دارند.

در تردمیل بدون موتور عملکرد دستگاه به این صورت است که وزن و فشاری که به دستگاه می آورید، باعث حرکت آن می شود. این دستگاه نسبت به تردمیل موتوردار سبک و ارزان قیمت است؛ اما برای افرادی که دچار زانو درد و سایر دردهای مفصلی هستند، مناسب نیست. همچنین بهتر است برای ورزش های طولانی مدت از این دستگاه استفاده نکنید. لازم به ذکر است اغلب خرید تردمیل باشگاهی برای قرار گرفتن در استخر و زیر آب استفاده می شود.

تردمیل های موتوردار دارای تکنولوژی های پیشرفته تری نسبت به سایر دستگاه ها هستند. به دلیل وجود موتور در این دستگاه ورزشی قادر هستید شرایط مختلفی برای پیاده روی و دویدن را برای خود فراهم کنید. در واقع در این دستگاه، موتور باعث چرخیدن تسمه و به حرکت درآوردن دستگاه می شود. خرید تردمیل موتوردار این امکان را به شما می دهد که با تنظیم شیب و سرعت، حالتی شبیه به سربالایی را برای خود به وجود آورید. همچنین در این دستگاه، مانیتوری وجود دارد که ضربان قلبتان را هنگام ورزش اندازه گیری می کند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()