هر یک از انواع تردمیل هایی که شما برای خانه خریداری می کنید قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند. برخی از آنها که اندازه بزرگتری دارند و سیستم و مشخصات آنها بیشتر از نمونه های ساده می باشد، هزینه خریداری بالاتری دارند. شما برای خرید انواع تردمیل باید در ابتدا نیازهای تمرینی خود و خانواده تان را در نظر بگیرید تا بتوانید یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید را خریداری نمایید. برخی از آنها که ویژگی ها و سیستم ساده ای دارند  را شما می توانید از فروشگاه هایپرجیم با به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.

نکاتی در مورد قیمت تردمیل خانگی :

برای خرید تردمیل باشگاهی و تردمیل های خانگی باید به خوبی در مورد عواملی که روی قیمت آن تاثیر می گذارد اطلاعات کافی و لازم داشته باشید. برخی از آنها که قیمت بیشتری دارند را شما برای باشگاه ها هم می توانید مورد استفاده قرار دهید، چرا که ویژگی های آنها بیشتر است. هزینه و قیمتی که فروشگاه هایپرجیم از شما برای خرید تردمیل خانگی دریافت می کند به برخی از موارد بسیار مهم بستگی دارد که این موارد عبارت است از :

  1. برخی از تردمیل های خانگی که تنها یک برنامه تمرینی و یا دو برنامه تمرینی دارند دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند. شما می توانید با به صرفه ترین قیمت آنها را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.
  2. برخی از انواع این وسیله ورزشی که در خانه استفاده می شوند و اندازه آنها بزرگ نمی باشد هزینه زیادی برای خریداری ندارند.
  3. برند تولیدی تردمیل خانگی را باید به خوبی زمان خرید بررسی کنید. هر یک از برندهای تولیدی قیمت مشخص شده و استانداردی برای خرید دارند و شما باید در این مورد اطلاعات لازم داشته باشید.
  4. متریال هایی که برای ساخت این وسیله ورزشی به کار می رود و کیفیت آن را تعیین می کند روی قیمت محصول تاثیر دارد.

      فروشگاه هایپرجیم

    مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

    پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

    شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

    آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

    کد پستی : 1344673969

    ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()