ساخت سوئیچ بی ام و تنها توسط برخی از مراکز تخصصی کلید سازی خودرو قابل اجرا می باشد. از این رو افرادی که مالک خودروهای بی ام و یا بی ام دبلیو هستند، می توانند جهت اطمینان و آسودگی خاطر اقدام به ساخت سوئیچ یدک بی ام و یا ریموت یدک بی ام و نمایند تا در صورت گم شدن سوئیچ و ریموت اصل، نگرانی نداشته باشند. متأسفانه های خودروهای لوکس در کشور نمایندگی های زیادی ندارد و این مسئله موجب شده تا سخت تر بتوانند لوازم یدکی، سوئیچ و ریموت یدک بی ام و را تهیه نمایند. از این رو دارندگان خودورهای BMW می توانند به مراکز معتبر سوئیچ سازی خودرو مراجعه نموده و درخواست خدمات ساخت سوئیچ بی ام و را داشته باشند.

مرکز تخصصی تهران کار کی سال های متوالی است که با تأمین دستگاه های پیشرفته، توانسته اند موفق به ارائه خدمات ساخت سوئیچ و ریموت گردیده اند. این مجموعه همچنین قادر به تعمیرات سوئیچ و ریموت، باز کردن درب بسته خودرو بدون آسیب دیدگی و همچنین ساخت و تراش کلیدی مکانیکی با دستگاه های تمام اتوماتیک پیشرفته با دقت بالا در مدت زمان کوتاه می باشند.

ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و با قیمت ارزان

نکتۀ مهم که در رابطه با سفارش خدمات ساخت ریموت بی ام و دارید، اهمیت دادن به نحوۀ ساخت و اطمینان از اصولی بودن و جنبۀ امنیتی آن می باشد. در واقع بی ام و از جمله خودروهای لوکس به شمار می رود و سفارش ساخت ریموت یدک بی ام و را باید به مراکز معتبر و مطمئن بسپارید. بی توجهی به این موضوع مهم و در نظر گرفتن قیمت می تواند عواقب خوبی به دنبال نداشته باشد.

پیش از درخواست ساخت سوئیچ بی ام و از مطمئن بودن مرکز ارائه دهندۀ سرویس اطمینان حاصل نمائید. مجموعۀ تهران کار کی با ارائه سرویس خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس توانسته اعتبار مجموعۀ خود را در سطح کشور به اثبات برساند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()