چاپ ساک پارچه ای جنبۀ تبلیغاتی به این محصول می دهد. نوع پارچه هایی که جهت تولید ساک پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شوند، با عنوان پارچه سوزنی شناخته شده و بدون بافت تار و پود هستند. به دلیل فواید و مزایایی که پارچه های اسپان باند دارند، از آنها جهت ساخت ساک دستی استفاده می شود. وزن سبک، داشتن قابلیت رنگ پذیری، استحکام بالا و مقاومت در برابر جذب رطوبت از جمله مزایای مهم ساک پارچه ای به شمار می روند. در همین راستا با استفاده دستگاه های چاپ سیلک، امکان ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای با رنگبندی های متفاوت وجود دارد.

شرکت پارچینه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید پارچه اسپان باند و تهیۀ ساک پارچه ای و ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای با ماندگاری بالا می باشند. 

چاپ ساک پارچه ای با قیمت ارزان

به طور کلی هدف از چاپ ساک پارچه ای ، جنبۀ تبلیغاتی چاپ می باشد. به عبارتی با درج برند مشاغل، آدرس و تلفن بر روی ساک دستی پارچه ای همانند تراکت تبلیغاتی است که می توان در سطح شهر، کشور و بین المللی از آن استفاده نمود.

ساک دستی پارچه ای چاپ دار به عنوان یکی از وسایل تبلیغاتی محسوب می شود. بدین ترتیب مجموعه های مختلف می توانند جهت ارائه پکیج های تبلیغاتی از مزایای ساک دستی پارچه ای چاپی استفاده نمایند.

چاپ ساک پارچه ای با استفاده از دستگاه های سیلک قابل پیاده سازی می باشد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، می توانید با اطمینان خاطر از مزایای ساک دستی پارچه ای جهت حمل وسایل مختلف استفاده نمود.

جهت خرید ساک پارچه ای و سفارش چاپ ساک پارچه ای می توانید از خدمات حرفه ای گروه تولیدی پارچینه استفاده نمائید. در واقع این مجموعه به صورت اختصاصی در حوزۀ تولید انواع کیسه و ساک دستی پارچه ای در ابعاد و طرح های متنوع فعالیت دارند.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()