ساخت سوئیچ خودروهای کیا توسط دستگاه های تمام اتوماتیک صورت می گیرد. مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساخت ریموت کیا ، قادر به اجرای اصولی باز نمودن درب های بسته خودرو می باشند. همچنین با استفاده از دستگاه های مخصوص، قاد به ساخت و تراش کلید مکانیکی خودرو با دقت بالایی می باشند. چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن دستگاه های تمام اتوماتیک، قادر به تغییر کد جدید با ریموت های قبلی خودرو می باشند و امکان ساخت ریموت جدید کیا را برای مشتریان فراهم می سازند. تغییر کد و ساخت سوئیچ کیا برای دارندگان خودروهای کیا ممکن است کاربردی باشد.  

مرکز تخصصی تهران کار کی دارای سابقه ای درخشان در حوزۀ ساخت سوئیچ کیا می باشد. این مجموعه با استخدام نیروی انسانی مجرب و همچنین بهره مندی از دستگاه های تمام اتوماتیک قادر به ساخت انواع سوئیچ و ریموت خودرو بدون در اختیار داشتن ریموت و سوئیچ اورجینال آنها می باشند. البته این مسئله ممکن است مدت زمان ساخت سوئیچ کیا را بیشتر از حد معمول کند.

کد دهی جدید و ساخت سوئیچ و ریموت کیا

افرادی که با گم شدن سوئیچ و ریموت روبرو می باشند، می توانند جهت پاک کردن پروگرام سوئیچ مفقود شده از تجربیات مراکز تخصصی استفاده نمایند. چنین مجموعه هایی با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند، قادر به پاک کردن کدهای سوئیچ و ریموت گم شده می باشند. سپس اقدام به تعیین کد جدید برای سوئیچ کیا می نمایند. ساخت و پروگرام ریموت کیلس اصلی کیا مطابق با نیاز مشتریان صورت می گیرد. دارندگان خودروهای کیا، جهت سفارش خدمات ساخت سوئیچ کیا می توانند از تجربیات افراد متخصص استفاده نمایند.

قیمت ساخت ریموت کیا و سوئیچ کیا بر اساس مدل خودرو و موجود بودن سوئیچ اصل مشخص می گردد. البته جنس کلید نیز بر روی قیمت ساخت سوئیچ کیا تأثیرگذار می باشد. پیش از ثبت سفارش ساخت سوئیچ و ریموت یدک می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی با کادر فنی و مهندسی مجموعۀ تهران کار کی ارتباط برقرار کنید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()