دستگاه ویدئو پروژکتور دستگاهی دیجیتالی است که برای موارد مختلفی کاربرد دارد که برای آموزش در ابتدا به کار گرفته شد و در محیط های آموزشی مانند دانشگاه‌ ها و مدارس و آموزشگاه ها از آن استفاده می شد، اما رفته رفته با پیشرفت این دستگاه و تولید مدل های متنوعی از آن، از ویدئو پروژکتور در محیط های مختلف از جمله خانه ها نیز استفاده می شود.

در ابتدا ویدئو پروژکتور ها وسیله های مدرن و بسیار گران قیمت بودند که تنها برای موارد ضروری در آموزشگاه ها از آن استفاده می شد اما با تولید گسترده این محصول توسط تولیدکنندگان مختلف ، در بازار انواع ویدئو پروژکتور را با مشخصات مختلف می‌توان یافت که قیمت خرید ویدئو پروژکتور بسیار مناسب است بنابراین افراد برای خانه و به عنوان وسیله‌ای برای تفریح و سرگرمی از آن استفاده می کنند و می توانند فیلم های خانوادگی و یا بازی های گروهی را با استفاده از آن داشته باشند.

ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور با دریافت ورودی از جمله فایل ،عکس، فیلم و غیره، آن را به صورت بزرگ نمایی در حدود ۱۰۰ اینچ بر روی صفحه نمایش و حتی دیوار ایجاد می‌کند. با استفاده از ویدئو پروژکتور ها می توانیم تصاویر را به صورت بزرگ مشاهده کنیم.

استفاده از ویدئو پروژکتور در منازل بسیار لذت بخش بوده و می‌توان از این دستگاه برای موارد مختلفی استفاده کرد همچنین استفاده از ویدئو پروژکتور در سالن های آموزشی ،سمینار ها ،کلاس های درسی، نمایشگاه ها و محیط های کاری بسیار مشاهده شده و به وسیله آن تمامی افراد می‌توانند آموزش‌ها و اطلاعات را دریافت نمایند. فروشگاه نیزار کالا یکی از مراکز فروش ویدئو پروژکتور ها مانند فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 در کشورمان است که انواع مختلف این دستگاه را با قیمت مناسب به شما عرضه می کند. برای تهیه انواع ویدئو پروژکتور مینی به نیزار کالا مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()