تاب ریلکسی نوعی صندلی راحتی به شمار می رود و افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن جهت از بین بردن خستگی خود می باشند. فروش تاب ریلکسی در مدل های متنوع در سطح بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب افرادی که تمایل به برطرف نمودن خستگی بدن هستند، می توانند از راحتی تاب های ریلکسی استفاده نمایند. تاب ریلکسی پایه دار ثابت و متحرک دو دسته بندی اصلی این محصول به شمار می روند. البته در مدل های متنوع طراحی و ساخته می شوند. افرادی که قصد خرید این سبک از صندلی های ریلکسی می باشند، می توانند با مد نظر قرار دادن فضای خالی، قیمت و کیفیت، بهترین مدل تاب ریلکسی را تهیه نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و لوازم چوبی دکوراسیون خانگی است. در همین راستا، در لیست محصولات صندلی راحتی این مجموعه، امکان خرید تاب ریلکسی یا راحتی در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم می باشد.

فروش انواع تاب ریلکسی مدرن

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید صندلی راحتی یا همان تاب ریلکسی وجود دارد، قیمت و نوع متریال به کار رفته در ساخت صندلی راحتی می باشد. به طور کلی می توان انواع تاب ریلکسی را جهت مکان هایی همچون تالار و رستوران ها، آتلیه های عکاسی، محیط های ویلایی و آپارتمانی تهیه نمود.

تاب ریلکسی کنفی، تاب ریلکسی فلزی، تاب ریلکسی چوبی، تاب ریلکسی فرفوژه و ... برخی از متریالی هستند که جهت ساخت بدنۀ تاب های ریلکسی از آنها استفاده می شود. با توجه به مکان محل قرار گیری صندلی راحتی، توصیه می کنیم دوام و ماندگی اجزای تشکیل دهندۀ تاب ریلکسی را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال تاب ریلکسی چوبی و کنفی ممکن است در شرایط محیطی عمر کوتاه تری داشته باشند.

جهت اطلاع از قیمت خرید صندلی راک و انواع تاب ریلکسی و همچنین مدل های این محصول، می توانید به سایت فروشگاهی اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()