صندلی راک از دیگر انواع صندلی موجود در بازار می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است. تا کنون در پیرامون خود و یا فیلم و سریال ها پدر بزرگان و مادربزرگان را مشاهده نموده اید که بر روی صندلی گهواره ای در مقابل شومینه، پنجره، تراس، ایوان خانه های ویلایی می نشستند و مشغول مطالعه، استراحت کردن و یا بافتنی بودند. همچنان خیلی از افراد جهت تجربۀ این حس راحتی، علاقه مند به خرید صندلی راک هستند. بدین ترتیب برخی از فروشگاه های عرضۀ لوازم چوبی خانگی در لیست محصولات خود، صندلی های راک قدیمی و یا مدل جدید را برای خود فراهم نموده اند.

فروشگاه بهسازان چوب از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات و لوازم خانگی در تهران فعالیت دارد و همواره در صدد برای ارائه محصولاتی با کیفیت بالا در مدل های متنوع می باشند.

فروش صندلی راک پاف دار

پاف نوعی صندلی راحتی است که همچون تخت خمیده طراحی می شود. در واقع فرد جهت دراز کشیدن و رفع خستگی از آن استفاده می کنند. از این رو در سبک جدید طراحی صندلی های گهواره ای می توانیم، شاهد عرضۀ انواع صندلی راک پاف دار در مدل های متنوع باشیم. فرد حین نشستن بر روی صندلی، می تواند به راحتی پاهای خود را بر روی پاف قرار داده و به صورت درازکش استراحت نمایند. فروش آینه کنسول توسط بهسازان چوب با کیفیت بالا انجام می گیرد.

فاکتورهای متعددی بر روی قیمت صندلی راک تأثیرگذار می باشد. جنس چوب به کار رفته در ساخت صندلی راکینگ مهمترین عامل است که البته مدل آن نیز به نوبۀ خود حائز اهمیت است.

با توجه به اینکه همچنان صندلی های راحتی راک طرفداران خاص خود را در سطح کشور دارند، فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی از جمله انواع صندلی راک را به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای مشتریان فراهم سازند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()