خرید ترازوی گرمی از تجهیزات:

کاربرد های ترازوی گرمی بسیار زیاد است. استفادهاز این ترازوها در مواردی مثل آزمایشگاهها و فروش دارو ها نیزامکان پذیر است. البته در برخی از موارد به ندرت حساسیت کالایی که شما می‌خواهیدمحاسبه وزنی روی آن انجام دهید به اندازه طلا و جواهر باشند. یک نکته حائز اهمیت در رابطه با خرید ترازوی گرمی وجود دارد، میزان دقت اندازه گیری ان می باشد. حتماً باید سطحی که ترازو روی آن می ایستد سطحی صاف باشد. شما باید برای مطمئن شدن از سطح مورد نظرتان از تراز استفاده کنید و چنانچه آن سطح تراز نبود باید قبل از نهادن ترازوی گرمی روی آن سطح را تراز کنید، زیرا این کار صد در صد عملکرد ترازوی شما را مختل می‌کند. جهت خرید اینترنتی ترازوی گرمی با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید که این ترازو بسیار حساس است، پس از فشار آوردن به کفه ترازو با دست و یا با گذاشتن جسمی سنگین تر از وزنی که ترازو میتواند تحمل کند جداً خود داری کنید زیرا به راحتی این ترازو آسیب میبیند. فروش ترازوی آزمایشگاهی در دسته بندی ترازوهای گرمی صورت می گیرد. برخی این ترازو را با ترازوهای وزنی و دیجیتالی فروشگاهها و سایر نقاط دیگر اشتباه می گیرند و فکر می کنند این ها همان کارایی آن ترازوها را دارند در حالی که ترازوهای گرمی بسیار ظریف و حساس اندسعی کنید حتماً از فروشنده خود تمامی موارد نگهداری و استفاده از ترازوی گرمیو هم چنین آبشن هایی که ترازوی شما دارا می باشد را بپرسید تا بتوانید با بالاترین عملکرد ترازو رو به رو شوید. 

عموما ترازوی گرمی می‌توانند به استثنای گرم و صوت و حتی کیلوگرم اما در مقدار های پایین ۱،۲،۳ و نهایتاً ۵ کیلوگرم، اونس و چیزهای دیگر را نیزمحاسبه کنند، این بسته به مدل ترازوی گرمی شما دارد که چه آبشن هایی می تواند داشته باشد. این ترازو به دلیل حساسیت بالا به مراقبت ویژه احتیاج دارد شما هر چند وقت یکبار باید با دستمال بدون پرز و با برداشتن صفه های کفه ترازو کاملاً آن را گردگیری کنید زیراگرد و خاک های بسیار ریزی که برای شما بی اهمیت هستند می‌تواند عملکرد ترازوی گرمیها را مختل سازند. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و در صورت وجود هر گونه پرسش می توانید با کارشناسان فروش تجهیزات تماس حاصل فرمائید. 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()